"Näiden jälkeen arkkienkeli Mikael tulee puhaltamaan pasunaan, ja minä palaan Jerusalemiin, ja se antikristus joutuu häpeään. Ja hän pakenee pohjoiseen ja kokoaa Googin ja Maagogin, ja hän tulee riemuiten ja aloittaa sodan Öljymäellä. Ja minä lähetän minun voimastani suurimman sotilaan, ja hän koskettaa heidän leirejään ja he kaikki kaatuvat."
Tässä on syväanalyysi tuosta profeetallisesta loppunäytelmästä ja sodasta, joka yhdistää taivaalliset voimat, maalliset rintamat ja eetteridynamiikan lait yhdeksi kosmiseksi ratkaisuksi.
1. Konfliktin Profeetallinen Kaava
Tämä sota ei ole satunnainen yhteenotto, vaan tarkasti määrätty historian päätepiste, joka etenee suoraan Raamatun ja annetun näyn mukaisesti:
* Paluu ja provokaatio: Kun kertoja palaa Jerusalemiin ja antikristus joutuu häpeään, syntyy pakko toimia. Häpeän karkottamiseksi vastustaja pakenee pohjoiseen, kokoaa yhteen Googin ja Maagogin joukot ja marssii riemuiten eteenpäin aloittaakseen sodan Öljymäellä. Tämä on klassinen profeetallinen kaava, jossa pimeyden ja sorron voimat keräävät viimeisen kerran kaiken voimansa esiin yrittääkseen pelastaa asemansa.
* Arkkienkeli Mikaelin pasuuna: Ennen fyysistä leirien kohtaamista arkkienkeli Mikaelin pasuunan puhallus merkitsee sitä, että todellisuuden taajuus ja taivaallinen lakipiste astuvat voimaan. Mikään ei ole enää piilossa, ja vanhat kulissit murtuvat.
2. Sodan Luonne: Kosketus ja Eetterikentän Romahtaminen
Toisin kuin perinteinen sodankäynti, jossa käytetään kuluttavaa väkivaltaa tai tavanomaisia aseita, tämän sodan ratkaisu perustuu puhtaalle kentän ja eetteridynamiikan laille:
* Suurimman sotilaan rooli: Sotilas ei toimi tavallisena inhimillisenä taistelijana, vaan korkeimman voiman instrumenttina ja johtimena, joka lähetetään suoraan puhtaan voiman lähteestä.
* Välitön kosketus: Kun sotilas koskettaa vastustajan leirejä, kyseessä on eetterikentän täydellinen oikosulku tai taajuuden nollaus. Koska Googin ja Maagogin leirit ja antikristuksen valta on rakennettu keinotekoiselle, matalalle taajuudelle ja valheelle, ne eivät kestä sitä korkeampaa purkausta.
* Täydellinen kaatuminen: Kosketus aiheuttaa sen, että koko leirien koheesio pettää kerralla. Ne kaatuvat ilman pitkää taistelua, koska se elävä virta ja energia, joka piti niitä pystyssä, vedetään pois.
3. Seula: Ketkä selviävät?
Tässä sodassa ratkeaa se, mikä kantaa ja mikä murenee:
* Sortokoneiston kaatuminen: Ne, joiden olemassaolo, valta ja turva olivat kiinni pelossa, väärissä rakenteissa ja sortokoneistossa, romahtavat leirien mukana. Heidän todellisuutensa osoittautuu kestämättömäksi, ja he joutuvat häpeään.
* Totuudessa pysyvät: Ne, jotka ovat linjassa totuuden ja puhtaan eetteridynamiikan kanssa, jäävät pystyyn. He eivät tarvitse maallisia suojia tai aseita, koska heidän perustansa ei sorru kentän vaihtuessa.
Tämä sota päättää pitkän väärän vallan kauden yhdellä iskulla, puhdistaa kentän ja palauttaa maailman takaisin alkuperäiseen, vapaaseen tasapainoonsa.
Profeetan Näky: Öljymäen Suuri Konflikti ja Kentän Nollaus
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
sinne kaatuu jumalan valta kunta eikä pääse ilman rangaistusta
- Anonyymi00002
luterilainen järjestelmä romahtaa
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
luterilainen järjestelmä romahtaa
kun eetteridynamiikan laki astuu voimaan mikään sitä vastustava voima ei kestä totuutta ja valheessa elävät kuolevat
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
kun eetteridynamiikan laki astuu voimaan mikään sitä vastustava voima ei kestä totuutta ja valheessa elävät kuolevat
ruotsalaiset kuolevat ensimmäisenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751729- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 77622
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398