Sillä lailla, noin sitä saada mies

Anonyymi-ap

tuntemaan olonsa surkeaksi! Ajatteletkohan nainen oikeasti, että olisin joku semmoinen, niinkö moni kai onkin, sekä miehet että naiset.

En oo koskaan ymmärtänyt sitä, enkä haluakaan ymmärtää (no tää on vähän tyhmästi sanottu), enkä ennen kaikkea halua olla semmoinen; mun ei tarvi ja mä en halua.

13

231

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaa, että milläkölailla?

• Anonyymi00002

Ihan reippaasti vaan itsenä kirjoittelee demiseksuaali

• Anonyymi00003

Kerrostalokyttääjä Mikko Semmonen?

• Anonyymi00004

Moneen kertaan luin, nyt ei kyllä mennyt ihan loppu tajuntaan asti.
      Että mitä että?

• Anonyymi00005

Älä huoli moni täällä on surkea. Mä oon ollu surkea eilen ja tänään sekä todennäköisesti myös huomenna ja lopun ikää. Eli tervetuloa kerhoon.

• Anonyymi00006

Kyllä mietin .
      Mutta se oo vsin sun vokax.
      Yks jota rakastin ylätin
      Sen nuore toisen naisen kassa.
      Ja edellinen exä kävi panees muita ku silvä vältti ...
      En vai. Luota kovin helpolla sori
      Nsiselta

• Anonyymi00007

Mä oon laittanu tänää ranttaliks; aamulla yks ja illalla yks aloitus. Surkutella voi niit "kavereitas", joitten tarkotusperät vihdoinki tullu sullekin julki?

• Anonyymi00008

Anteeksi. Olen vain varovainen ja tiedät kyllä itsekin että sinusta syntyy helposti vähän sellainen kuva, noin yleensä ottaen.

ANTEEKSI, jos olen väärässä. Nykyään ehkä enemmän ajattelenkin että olet ihan hyvä mies ja oppinut virheistäsi. En silti haluaisi itkeä myöhemmin ja olla liian sinisilmäinen.

ANTEEKSI :( <3 En voi mitään sille että sinä triggeröit mua tuolla tavoin.

• Anonyymi00009

Jos sinä et ole antanut aihetta luulla muuta, olet ollut avoin, rehellinen ja siten luottamuksen arvoinen sekä toiminnallasi osoittanut että et ole ”sellainen”, niin sitten kyse on toisen omista ja sinuun liittymättömistä peloista. Sinä et niitä todennäköisesti voi poistaa. Toinen voi herätä siihen että hänen tulee itse ottaa vastuu omien mörköjensä käsittelystä, mutta tokikaan se ei välttämättä onnistu. Anna selkeä vastaus, kerro että hänen ajatuksensa eivät johdu sinusta vaan jostain toisen omassa mielessä ja pyydä kohtaamaan sinut sen mukaan miten sinä toimit.

• Anonyymi00011

Ei ole mitään tarvetta käsitellä sellaisia asioita jotka liittyvät häirikköön! Pysyköön aina kaukana minusta! Se on ainoa asia mitä häneltä haluan!

• Anonyymi00010

Ai kylmä hyväksikäyttäjä? No enhän tietenkään sellaista ajattelisi.

• Anonyymi00012

Et osannut sanoa minulle koskaan mitään ja se jo ratkaisi sen etten halua edes tutustua sinuun koskaan, koska olet aivan samanlainen kuin lasteni isä oli! En halua enää koskaan elämnääni sellaista miestä joka on lähes puhekyvytön!

• Anonyymi00013

Enpä osaa sanoa tuohon, mutta hieman on ristiriidassa tunteet, kun ei oikein tiedä, mitä tuntea, kun puhutaan m-kirjaimella alkavasta sanasta, mikä tarkoittaa lopullista. 👋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43