aina sanot, ettei meistä voi tulla mitään, ja että kaikki on mahdotonta ym. ehdotonta. Ethän voi tietää, kuinka ihanaa se voisi olla. Joissakin asioissa olet niin ääri-ihminen ehdottomuudessasi, toisissa asioissa aika vapaamielinen. Miksi juuri tässä asiassa ei ole mitään muuta kuin yksi vaihtoehto?
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
luottamuksen pettäminen ei ole mikään pikku juttu!
- Anonyymi00004
En ole kyllä hänen luottamustaan pettänyt. Tietääkseni.
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole kyllä hänen luottamustaan pettänyt. Tietääkseni.
No missä asiassa hän on ehdoton?
- Anonyymi00002
Oletko kuvitellut palstalta jotain?
Minua ei kiinnosta.- Anonyymi00003
Olet kuvitellut myös vapaamielisyyteni ja että olisin joku ääri-ihminen.
- Anonyymi00005
Palsta?
Viitataan kintaalla palstalle. - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Palsta?
Viitataan kintaalla palstalle.Niin että onko kyse palstaviesteistä? Minua ei tosiaan mies ole koskaan kiinnostanut, mutta hän vain luulee omiaan.
- Anonyymi00006
Kyllä se pirukin kiinostuu aina kun jotain hyvää pitäis tapahtua, tai tapahtuu. Ainahan nuo uskovat pyytävät esirukoilijoita sitomaan pimeyden voimia ennen kokokuksia.
- Anonyymi00007
Tajuatko, että sitä ihmistä johon olet ihastunut ei ole olemassakaan. Totuus on oikeassa elämässä, kun olette kohdanneet. Ja kyllä, olen puhunut tapaamisilla hyvin vähän ja se on varmasti helpottanut haavekuvan luomisessa.
- Anonyymi00008
Oon varattu. Tosi asiat on kohdattava ja juuri ketään ei ole jäljellä ha loputkin on mielisairaita tai lesboja
- Anonyymi00011
Minäkin olen varattu tummatukkaiselle miehelle, joka sai minun hormoonit hyrräämään! Sitä ei ole tapahtunut projektin aikana vielä koskaan aikaisemmin!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minäkin olen varattu tummatukkaiselle miehelle, joka sai minun hormoonit hyrräämään! Sitä ei ole tapahtunut projektin aikana vielä koskaan aikaisemmin!
Mäki oon umpi rakastunut ja vaikka kävisikin jotain en koskaan ole tyytymässä vähempään kuin tää. Loppuelämän voi sitten vaikka vaan arvostaa saamaansa kokemusta, joka monelta (varsinkin mieheltä) puuttuu täysin koko elämän ajan
- Anonyymi00009
ja niin moni ihminen on aivan selvästi saatanan käytössä.
- Anonyymi00012
Ymmärrätkö et mähän en oikeasti tiedä. Kaipaatko ees mua. En mitään. Täällä vaan tunne huurruissa. Etkä vältämättä ees muista mun olemassa oloa edes. Koen et tää kaipailu on vaan minun tunne. Oikeasti hävettäisi jos hän tietäisi kaiken.
- Anonyymi00014
Tarvitsen itselleni jännämiehen.
- Anonyymi00015
Oletko sanonut asian ihan selvinpäin, ilman painostusta ja että olet tarkoituksissasi tosissasi?
- Anonyymi00016
Ohi. Emme ole koskaan keskustelleet tunteistamme IRL. Saati jostain suhteesta tai sen mahdollisuudesta.
N>M- Anonyymi00018
Noin se juuri on, koska ei ole ollut mitään tarvetta keskustella koskaan noista asioista!
- Anonyymi00019
Niin olisiko se ihanaa vai ei. Se jää mysteeriksi kuten mysteeriksi
- Anonyymi00020
Kuten mysteerimies
- Anonyymi00021
Ja missä vapaamielinen?
- Anonyymi00022
Yks mies ei milään käsitä js ymmärrä
Millainen mun elämä on
Täälä ruutujen ulkopuolella
Kun terveys heikentynyt
Rajusti .
On fakta ettei
Nettiin näpyttly ja ja ajattelu ei vaadi mitään
Mutta mä tiedän etten suoriudu
aktiivisemmasta elämästä.
Joo
Pystyisin pitää ködestä kiinni mutten paneen .
En halua käydä valaisemas sitä petymystä
Sulle . Kun odotat ihan muuta !
Riitää et sun ex oli huono kokemus .
(Menis sun maine ja kaikki muu sivus
Suojelen sua tavallaan pahalt
Mä kestän tilanteeni
Oon ollu aina yksinöinen taistelija
Mut sä et kyllä kestä
Kun meet kivasti jutelleski
Itsetuho höpötyksii. Vähän välii
Dominointiin ei kuulu ääri itsetuho
Eikä muutkaan tosi sairaat jutut
Mullon vastuuntunto ja sulla ei oo )
Mä oon periaateitani ihminen
joka luo toivoa vain
Jos se toive on kirjaimelistä
Vain jos pystyh pitämää täysin sanotut askat
En oo samanmoinen satusetä mikä sä oot
Ettei ikinä voi tietää puhutko totta.
Vai juksasiko taas että saat pillusi ....🤣🤪
Muissa tapauksissa lopetan odotusten luomisen
Ja haaveilun .
Vihaan tyhjiä sanoja.
Mun lähisuku on töynnö käärneitö
Äitiin ei voi luottaa yhtää...
Opin jo lapsena mikä merkitys luottamuksellla on
Olen myöd miemuumin se jota kuunellaa kun viimein avaan suuni ... poliitiikot siitä onki saanu nauttia...
Asioiden jotka on luvattu pitää tapahtua .
Muuten tressaanun js väsyn ,turhaudu.n ja kyllästyn.
Ja jos asia ei etene luvatuun päin
Se päätetään ja unohdetaan
Ja luon uudet haaveet jotka alan toteuttaa
Ja joita teen .....
Naiselta miehelle - Anonyymi00023
Kyllä minä sinua jo sen verran tunnen, että tiedän, että minulla ei ole romanttisia tunteita sinua kohtaan.
- Anonyymi00024
Höpö höpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459