Olisimme nyt ensin tutustuneet. Tärkeintä olisi ollut kokea olevansa hyväksytty ja arvostettu, ja ehkä olisin sanonut sinulle, ettei ryhdytä mihinkään enempään. Ja tietenkin saada sama kokemus sinulle, se, kuinka rakas ja arvokas olet.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Jaa sulla on tuollainen mulla on se etten halua olla pelkkä s.objekti ja pelkkä seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjä.
- Anonyymi00002
Näin se kuuluu mennä.
https://www.youtube.com/watch?v=FQ2-sBP8Sxs&list=RDFQ2-sBP8Sxs&start_radio=1
,,, - Anonyymi00003
Aijaa. Mä halusin vaan rahaa. Niinku paljon rahaa. Ei mua muu kiinnosta. Oon sillä tavalla yksinkertainen ja tyhmä.
- Anonyymi00004
Me menemme naimisiin kaiken päätteeksi
- Anonyymi00005
Menee sitten miten menee olen koittanut kyllä parantaa
- Anonyymi00006
Minä olen saanut sinulta jo tuon kokemuksen kauan sitten ja kertauksen siitä tässä lähiaikoina, etten vain pääsisi unohtamaan. Oot mulle tosi tärkeä ja jos en muuten, niin toivottavasti sen halauksen voimalla ainakin pystyin sinulle välittämään tunteeni. Sinäkin rutistit niin kovaa että ei kyllä mikään jäänyt epäselväksi <3 Tunnut tosi turvalliselta ja lämpimältä ihmiseltä siinä vieressä ja pystyn olla aidosti oma itseni sun seurassa. Sellaisen suhteen minä sun kans haluaisin, että joskus ehkä harvoin nähtäis ja juteltais ja sielut voisivat syleillä toisiaan, jos ei me. Ei mitään s#%sisuhdetta tms.
- Anonyymi00016
Olet menettänyt hänet. Miksi?
- Anonyymi00007
Minä olisin. Näin kauan oottanut niin vähintään naimiisiin mentävä.
- Anonyymi00014
Et ainakaan minun kansaa, se on täysin varmaa! Hyi inhottaa ajatuskin!
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et ainakaan minun kansaa, se on täysin varmaa! Hyi inhottaa ajatuskin!
En kyllä sinun kanssasi menisi edes. Hyi ällöö.
- Anonyymi00009
Since 2017
- Anonyymi00011
Siitä tutustuminen lähti.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siitä tutustuminen lähti.
Tää on parasta, mitä mulle on ikinä käyny koko elämän aikana
- Anonyymi00010
Nuku lapsi kauniita unia
- Anonyymi00015
Toivottavasti näet pahoja unia! Minulla on omat lapset elämässäni ja kenenkään toisen äidin lasta en koskaan halua elämääni!
- Anonyymi00013
Kiitos hymystä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459