Tutustumaan paremmin. Pitää sinusta kynsin ja hampain kiinni.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Omii itselleen muttei tee itsekään mitään että asiat edistyisi? 😬
- Anonyymi00003
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00004
Halusi koko ajan. Olin vain uhka hänelle ihan joka suhteessa. Kovasti hän sinusta tykkää
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Halusi koko ajan. Olin vain uhka hänelle ihan joka suhteessa. Kovasti hän sinusta tykkää
Hyvä että tykkää
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvä että tykkää
Kenestä sinä tykkäät
- Anonyymi00006
Minua ei haittaa torimuijien kokoukset. Minä olen jo käytännössä mennyt pois. Olen tutustunut tarpeeksi.
- Anonyymi00007
Joten Prince-pussi päässä voit hellästi painella vielä mansikkatyynyn torimyyjän naaman peitteeks? -solotunnuksetklapeineen
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joten Prince-pussi päässä voit hellästi painella vielä mansikkatyynyn torimyyjän naaman peitteeks? -solotunnuksetklapeineen
En vietä vapaa-aikaa hölmöläisten seurassa. Palstaa ei lasketa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En vietä vapaa-aikaa hölmöläisten seurassa. Palstaa ei lasketa?
Se tais olla vaa Jussin vähän speciaalimpi businesstapaaminen. Kuulemma.
-"En mä niistä mansikoista ois muutenkaan välittänyt"
- Anonyymi00011
Suoraan sanottuna: tuommonen joutaa mennäkin, ja lujaa.
Ei mitään rispektiä ihmistä kohtaan joka antaa jonkun kämäsen lunttukerhon ja huurusten juoru-ukkojen kiilata väliin.
Jatka sinä vaan täällä näitten palstaluumujen kans pelehtimistä ihan rauhassa.- Anonyymi00018
Ihanan kekseliäs ilmaisu! Palstaluumu😍, kiitos päivä parani.
Sivuinnostus
- Anonyymi00012
Rakas, ei anneta muiden vaikuttaa<3
- Anonyymi00013
Hän on varattu, ei minun asiat hänelle kuulu.
- Anonyymi00014
Taidat puhua itsestäsi. Sinähän se sepitit juttuja sabotoidaksesi toisten suhteen. Sinä pidät kynsin hampain kiinni.
- Anonyymi00015
Mitä sinä teet
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä sinä teet
Hän influenssaa suolella. Hän hoitaa kato suhdetoimintaa ja verkostoituu tätä lukevien juorunnälkäisten kaa, jotka bondaa sillee et ne puhuu vaan pahaa toisist. Se niinku niitten juttu. Esittää muuta, mut selän takaa kuuluu ja rutistaan huolella, se on sitä näiden elitistien verkostomarkkinointii ja vaikutustyötä. Kaikki vedetään tähän soppaan mukaan, ja sit ku kattila palo pohjaan alkaa oireilu ja osoittelu joka suuntaan, että eihän tää ny mitää ollu. Että narsu sai ansaitusti selkään. Eli joku täysin tietämätön sivullinen uhrattu näiden alttarilla.
- Anonyymi00017
No ei sillä ole mitään väliä kuka siellä pitää kynsin ja hampain kiinni kun susta tykkään kuitenkin aivan miten päin tahansa, toivottavasti asiat järjestyy, niinhän niillä on tapana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459