Kun en huomioi sinua enkä reagoi kiusaamiseesi? Tiedätkö kuinka säälittävältä tuo toimintasi kuulostaa ja näyttää? Sinun kannattaisi hankkia joku harrastus. Kiusaaminen, toisen matkiminen, tarkkailu ja salakuuntelu ei ole normaalia käytöstä.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Minun mielestäsi vanhan kiusaajamiehen ei kannata hankkia harrastusta. Riittää että siirtää painopisteen toisista itseensä. Nimittäin jos on tuollaista kiusaamista tehnyt kauan, on hyvä yrittää selvittää itsensä suhdetta luojaan ja en tarkoita uskonnollisessa mielessä vaan ihan oman tulevaisuuden kannalta. Kuitenkin meidän elämä on meille annettu, meidän sielumme, henkemme ja kehomme ovat tavallaan lainassa. Siksi ”omistajan” kanssa n hyvä pitää asialliset välit.
- Anonyymi00004
Niin kuinkahan pitkään sitä on tosiaan ollut? Sen verran ainakin ett kaikki palstalla kävijät hänet jo tietää. Äärimmäisen ärsyttävä tapaus kyllä.
Mutta tuli tossa mieleen kun välillä miettii koko tätä suomi24 kuviota ett mites tää toimii kun täähän on meille kirjoittelijoille ilmainen niin mistä ne tulot homman pyörittämiseen?
Itsellä on mainosten esto päällä joten en näe jos mainoksia täällä on mut luulis ett mainoksilla ne tulot tulee.
Ja jos on mainoksia niin mainostajat haluaa tietty näkyvyyttä paljon ja se tulee siitä ett ketjussa mahd. paljon viestejä ja siten myös lukijoita.
Eli onko se siis tarkoituskin saada mahd. paljon viestejä eli mitä ärsyttävämpi aloitus sitä enempi viestejä.
Tämä siis mun mietintää mut onhan tuo gubbe kyllä ärsyttävä muutenkin ja kun vielä tietää minkä näköinen vanha ukko niin 🫣🤮
- Anonyymi00002
Ei se kääpä osaa muuta. Kun onhan se tärkeää rekisteröidä tavarataloreissut ja tähän käytetyt eurot, sillehän nekin hilut ois pitänyt ohjata. Näin ei voida toimia. Naiset ohjaksiin ja keittiöön piikomaan.
- Anonyymi00003
Tällä kiusaaja miehellä tuo näyttää olevan pakkomielteistä toimintaa. Siinä on välissä aina jonkinlainen tauko mut varmuudella alkaa taas muutaman viikon päästä. Olisko joku psyyken sairaus hänellä en tiedä.
- Anonyymi00006
Ei oo ollut mitään taukoja. Reilu kymmenen vuotta jatkunut!!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei oo ollut mitään taukoja. Reilu kymmenen vuotta jatkunut!!
Seliseli!🙈
- Anonyymi00005
Reagoithan sinä heh heh heh!
- Anonyymi00008
Reagoin hetken,hymähdin ja unohdin. Ei jaksa ajatella mielisairaitten touhuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459