Santiago de Compostelaan

Nimetön

Hei!

Onko ketään, joka ihan tosissaan haluaisi ja voisi lähteä Santiago de Compostelan pyhiinvaellusreittiä kulkemaan, mielellään koko matkan (n.750 km, 1-1,5 kk) ehkäpä ensi keväänä? Ei välttämättä niin, että joka päivä pitäisi yhtä matkaa kulkea, mutta suunnittelu ja matkat sinne olisi kiva jonkun kanssa yhdessä tehdä, katsottaisiin sitten, miten edetään.

Olen 29-vuotias nainen, ko. vaelluksesta kauan haaveillut, ole sinä nainen tai mies, täyspäinen ja kohtalaisen kuntoinen, kiva jos vaelluksen henkinen/hengellinenkin puoli olisi sinulle tärkeä!

Johanna

3

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaeltaja

      Hei! Onko totta ettei kenelläkään muulla ole tuota sinun haavetta. Minullakin se on ollut jo muutaman vuoden. Olen sinua parikymmentävuotta vanhempi nainen, mutta haaveeni olisi tarkoitus toteuttaa lähivuosina. [email protected]

    • Vaeltaja

      Hei!
      Minä suunnittelen koko reitin kävelemistä ensi keväänä. Olen kerännyt infoa, hankkinut varusteita ja muutenkin valmistautunut. Olen periaatteessa aikonut lähteä yksin, mutta en pane pahakseni, vaikka ainakin osittain kulkisin toisenkin kanssa. Olen viisikymppinen, hyväkuntoinen, mutta matkan tarkoitus on kuitenkin etupäässä siellä henkisellä ja hengellisellä puolella. Terveisin [email protected]

    • Santiagon unelmat...

      ..ollut haaveena lähteä tekemään samainen vaellus.Tosin kesälomani puitteissa...siis max4vko.Olen 35 mies ja kunto kyllä kestää...harjoitellut vuoden päivät hankkien pohjakuntoa.Otahan yhteyttä niin toteutetaan [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe