Miksi olet niin katkera. Nythän kaikki on niinkuin halusit. Saat pitää ne ihmiset, joiden kanssa viihdyt paremmin. Olkoonkin etteivät he sanojesi mukaan ymmärrä mistään mitään eivätkä pysty edes työpaikkaa pitämään, kun kukaan ei jaksa heitä katsella eikä kuunnella. Jos nämä ovat ihmisiä, joista pidät, mikä ongelma?!
Miksi luulet, että haluaisin puhua kanssasi kahden kesken, kun vinoilet tai ignooraat muiden edessä? Miksi ihmeessä haluaisin? ! Sivistyneet ja kohteliaat välit riittää. Elämä on muutenkin vaikeaa. Ei sitä paranna sellaisten ihmisten seura, jotka eivät arvosta. Olihan sinulla mahdollisuus valita toisin ja sanoa, jos muuta toivoit. Muista, että sinä valitsit.
Sitä vain en ymmärrä
Anonyymi-ap
8
156
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
en vaan ymmärrä miksi juuri Maiju
- Anonyymi00002
sulla ois ollu miljoona muutakin vaihtoehtoa
- Anonyymi00003
että ei muutakun vaan peukkua tännepäin niinkö
- Anonyymi00006
Just näin. Kaikki järjestyy, eikö niin.
- Anonyymi00004
Ime persettä sinäkin näitten sun palstapelies kans ja koira palata joskus reaalimaailman, jossa ihmiset keskustelee kasvokkain ja hoitaa näin ihmissuhteensa.
- Anonyymi00005
*koita
- Anonyymi00007
Riitely seis!
- Anonyymi00008
Ei. Se jatkuu koko päivän. Jos oikein tarkkailet ympäristöä niin voit nähdä ne pienet mikroilmeet joidenkin sitruunaa syöneiden emäntien naamasta, joiden todellisuutta hiertää vastaansanominen täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459