rakastin sua niin paljon
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Rakas naftersister rakastelee taas itseään
Voi juku muistikko tankata tän auton ollenkaan ? ? Lainasit mun autoa muttet muistanu tankata.- Anonyymi00012UUSI
Paras nainen itselle olisi sellainen, joka saa minusta ne parhaat puoleni esille. Silloin hänkin saisi minusta enemmän hyvää kuin pahaa mieltä. Voisin hassutella sillai, ettei siitä koidu mitään henkilökohtaista pahaa vaan enempi hyväntahtoista velmuilua, joka tuottaa hyvää energiaa molemmille. Vähemmän hammasten kiristelyä silloin.
- Anonyymi00002UUSI
Onko se nyt mies? Vai nainen? Mikä kirjain, niin voin rinkirunkata mukana?
- Anonyymi00003UUSI
mies joka on nykyään yhdessä ystäväni kanssa
- Anonyymi00011UUSI
Se olisikin ollut dramaattista, jos tämä mies olisikin rakastanut tätä toista miestä. Todellinen tilanne taitaa olla kuitenkin se, että se mies inhoaa sitä miestä ja haluaa hänet keinolla millä hyvänsä ystävänsä naisen kimpusta. On nimittäin oma lehmä ojassa tai peräti kokonainen kompanja lehmiä.
- Anonyymi00004UUSI
rakastan häntä hautaan saakka
- Anonyymi00005UUSI
sitä ei muuta kukaan
- Anonyymi00006UUSI
Mies ei tainnut tietää - oikeasti.
- Anonyymi00008UUSI
Voihihihihihihihiiii niih minä edelleen erästä nuorempaa rakastan. :) m->n
- Anonyymi00009UUSI
Minun mieheni onkin tyhmä töissä hihi hihi x} etpäs tiennytkään mutta vastailet muka. Sen.suulla hih hi hi uuuuu
- Anonyymi00013UUSI
Kiitos että kerroit ja anteeksi etten ollut sellainen kuin kuvittelit...
- Anonyymi00014UUSI
Rakkaus ei pitäisi koskaan olla kuvitelmien tasolla.
- Anonyymi00016UUSI
Derska
- Anonyymi00015UUSI
hän ei käy palstalla
- Anonyymi00017UUSI
- Anonyymi00018UUSI
siitäpä ei ole mitään muuta todistetta kuin sanat, näytöt ja teot puuttuvat täysin
- Anonyymi00019UUSI
No et rakasta sanot noin vaan että saisit ottamaan suhun yhteyttä ja saisit niin jatkettua kiusaamista nyt se on lopullisesti loppu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341642
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2051051Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.163731Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.251578- 31520
- 187509
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11484- 186472
- 41446
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18423