Voit jatkaa poikostenkanssa harjoittelua.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Mitä harjoittelemista siinä on? Nehän hoitelee homman paremmin kuin sinä sinä vain teet sitä sisääulos kunnes tulet
- Anonyymi00008
Eikö se sisään ulos yleensä ole, jos pidät että heti huulille tulee.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö se sisään ulos yleensä ole, jos pidät että heti huulille tulee.
Pitää miehen sängyssä muutakin tehdä kuin maata naisen päällä ja tökkiä niin ettei henkeä saa
- Anonyymi00002
/0\
--00--
|
/!\
/ \- Anonyymi00003
Roikko kuukkeli
- Anonyymi00004
Venlako anto lopulliset pakit. Ja Virkainto-Pii suivaantu? -sivu
- Anonyymi00007
Vaikka on julkisesti menestynyt, se ei tarkoita että saa kohdella ihmisiä miten sattuu. Samanlaisia kuolevaisia jokainen on ja lopulta on vastuussa omista teoistaan.
- Anonyymi00009
Löi lopullisesti luukkunsa kii. Ennen oli lapsilla luukkuhousut.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Löi lopullisesti luukkunsa kii. Ennen oli lapsilla luukkuhousut.
Marianne käyttää vieläki vaarin vanhoja. Kuulemma.
- Anonyymi00005
Olit vain liian kiero, vika ei ollut todellakaan minussa.
- Anonyymi00006
- Anonyymi00010
HILJAA
- Anonyymi00017
"Virtaa verinen hirsi". Kuulemma.
- Anonyymi00011
mitä järkeä minun olisi enää pyytää anteeksi en muutu koskaan olen kieroon kasvanut mieli silputtu osiin pelkään vastaantulevia ja mietin että en riitä lähden torilta ja näen nuoria naisia salivaatteissa upeina glow meikit tajuan samakka hengen vedolla että omat rääsy löydöt olisivat heille roskaa ja näytän heidän mielestään toden totta naurettavalta nyt
- Anonyymi00012
minä en osaa olla suhteessa koska koen jatkuvaa huononmuuden tunnetta ja epävarmuutta omasta unisex tyylistäkin vaikka se on ainoa koti tuntuu että pitäisi ostaa korkokenkiä ja näyttää sexyltä että saisin miehen
- Anonyymi00019
Onko tää tonin luoma tyyli
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko tää tonin luoma tyyli
haluaisin olla semmoinen kissanainen mutta en taida osata kuitenkaan se en vain ole minä se on yksi sivupersoonistani joka on esillä käytännössä no öisin
- Anonyymi00013
vtullista ristiriitaa koko elämäni
- Anonyymi00015
"Risti-Riitta & Virrattomat Vatipäät". -ruuvarillarunkomäelle
- Anonyymi00016
hauqan tuppo ase
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466