😭
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Sama täällä!
- Anonyymi00002
ei mua vaan kiinnosta esittää eli oon mielummin omienkaa
- Anonyymi00003
Sama vika rahikaisella. Eikkai se auta kun hyväksyä totuus ja etsiä onnea muista asioista.
- Anonyymi00004
OOJ
- Anonyymi00005
Ole vaikka niiden lastes kanssa, ne on kohta aikuiset.
- Anonyymi00006
Minä oon ainakin päättänyt etten yksin jää, aion löytää vielä rakkautta joka kestää ja joka on molemminpuolista.
- Anonyymi00007
Itse olen siksi yksin kun ainakaan en tiedä rakastaako yksi nainen minua. Mutta jos hän ei rakasta, niin sitten olen varmaan yksin aina myös, eikä se oikein haittaakaan minua. Ei kiinnosta mikään sekoilu ja kokeilu. Pitää olla tosirakkaus. Mieheltä.
- Anonyymi00008
Tuskin se äidin pomo pitkään enää luovii teidän elämää jos hänestä on ilmoitus tehty viranomaisille. Sitten teillä alkaa elämä
- Anonyymi00019
Toi on jotenki nii ala-arvosta toi teidän invisiteetti toisten asioihin, et miten te kehtaatte ees toisillenne näyttäytyä?
- Anonyymi00009
Itse en kelpaa yhdellekkään naiselle.Liian ruma, yksinåinen ja vielä mustamaalattu maanrakoon niin ei kukaan kehtaa liikkuu mun kanssa...
- Anonyymi00010
Erityisen huonoja ihmisiä harvemmin mustamaalataan. Voin toki alla väärässäkin.
- Anonyymi00015
Harvemin kyllä hyviä ihmisiä kiusataan tai vainotaan
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nimenomaan heille noin käy, koska ovat hyviä, eivätkä kosta tai satuta takaisin!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nimenomaan heille noin käy, koska ovat hyviä, eivätkä kosta tai satuta takaisin!
Minua on vainottu niin tiedän asiasta
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja sinä olet yksi vainoajista
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mites toi Jeesus? Täydellisen hyvä ihminen, ei tehnyt kenellekään vääryyttä. Pahoinpideltiin, kyljet puhkottiin ja ristillä riiputettiin niin kauan, että oli vuotanut kuiviin.
- Anonyymi00021
Kyllä niitä hyviäkin ihmisiä mustamaalataan, kun ei viitsitä ottaa asioista selvää. Uskotaan jonkun idiootin valheita.
- Anonyymi00011
Ei onneksi kerkeä enää tuollaista ajatella. Tsemiä kuitenkin aloittajalle.
- Anonyymi00012
Juu niinpä kun et ossa olla muuta kuin ilkeä
- Anonyymi00013
Voit kohdata joku päivä jonkun, jonka kanssa on yhteinen sävel. Ehkä kannattaa elää kuitenkin tätä hetkeä.
- Anonyymi00014
Ja täällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459