Jokainen arvonta suosi rikkaita.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Rikkaitten hallituksella on omat pallot. Pienituloisille ei osu edes 4 plus
varanumeroa.- Anonyymi00003
Ei osu ei.
- Anonyymi00002
Jaossa on neljän vuoden megavoitot isotuloisille.
- Anonyymi00004
Mutta persut aikoo edelleen äänestää riistäjiään. Kuinka tyhmä ihminen
voi olla ? Eikö tyhmyydellä ole mitään rajaa ? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
voi olla ? Eikö tyhmyydellä ole mitään rajaa ?Ei Persun tyhmyydellä ole rajaa .
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
voi olla ? Eikö tyhmyydellä ole mitään rajaa ?Kun ihminen on niin tyhmä, ettei se edes tyhmä tajua olevansa se on persu.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun ihminen on niin tyhmä, ettei se edes tyhmä tajua olevansa se on persu.
Perussuomalaisen puolueen jäsenkirjan omistava on persu. Kun toteatte, että persut ovat tyhmiä, niin sovitaan sitten niin. Se ei kannattajia hetkauta paljon ollenkaan. Persujen äänestäminen kun ei persuksi tee.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Perussuomalaisen puolueen jäsenkirjan omistava on persu. Kun toteatte, että persut ovat tyhmiä, niin sovitaan sitten niin. Se ei kannattajia hetkauta paljon ollenkaan. Persujen äänestäminen kun ei persuksi tee.
On ymmärrettävää, että moni persuja äänestävä ei ilkene myöntää olevansa persu.
- Anonyymi00007UUSI
Minä tajuan pitäväni persuja oikeaan suuntaan vaikuttavana puolueena. Onneksi aivan muut kuin sairaasti jankkaava sarjakirjoittaja ja -nostaja määrittelee kuka on viisas.
Viisauden määrittää se miten on yhteiskunnassa selvinnyt, mille oksalle. Aika moni meistä kannattajista on elämäänsä tyytyväinen, niin tyytyväinen, ettei tarvitse tuhlata energiaan toisten sättimiseen.
Minua, ja uskon että kaltaisiani on monta, ei haittaa yhtään teidän viisautenne ja kannatusvalintanne. Eläkää rauhassa, niin mekin. - Anonyymi00008UUSI
Ei kannata äänestää rikkaiden etuja ajavaa Kokoomusta. Jotkut köyhät ja keskituloiset kenties luulevat kuuluvansa rikkaiden klubiin, jos äänestävät.
- Anonyymi00010UUSI
Samoin persut-
- Anonyymi00013UUSI
Pienituloisten kannattaa äänestää ehdottomasti perussuomalaisia, koska pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei perussuomalaisille käy.
- Anonyymi00011UUSI
"Nykyhallitus on rikkaitten lottovoitto"
Jota perseaukiset persut jumaloivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459