Tai ainakin luulen näin.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Mä tiedän, että hänen ja minun suhde olisi yhtä villiä.. ja tästä oon sata varma!
- Anonyymi00027
Kiihkeys syntyy yleensä siitä, kun aistii samaa toisesta? Näin sen koen, kun ajattelen toista, josta astin samaa.
- Anonyymi00002
Ei ole ollut ennen tilanne tämä ~ olen miettinyt että hän saisi ottaa minulta sitä, en ainakaan tekis mitään väärin silloin.
- Anonyymi00003
Haluan n*ida sinua isolla ja paksulla jöllikällä. Kiihoittaa ajatus, että saan laueta sun sisälle.
- Anonyymi00005
Mikään ei voi olla parempaa, kun orgasmi yhdessä ja ja.. tunteiden täytyy olla molempienpuolista.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikään ei voi olla parempaa, kun orgasmi yhdessä ja ja.. tunteiden täytyy olla molempienpuolista.
Sivusta tuo.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sivusta tuo.
Auts, totta!!!
- Anonyymi00012
Kiihkeys ei ole sama kuin iso paksu jöllikkä. Esim. seksifilmeissä on usein joku lihava mies ja munakin varmaan jälkikäteen isonnettu. Sehän on niin laiska ja huonokuntoinen että nainen joutuu tekemään kaiken työn. Miehessä ei mitään seksuaalisuutta, kiihkeyttä, intohimoa ja naisistakin huomaa että tekee sitä vain työkseen.
- Anonyymi00009
Joku on sanonut minulla olevan valtavan kiihkeä ja intensiivinen katse, en ole kyllä itse huomannut 😄 Mutta oikeesti, olen aika intensiivinen mies ja ihan luonnostaan.
- Anonyymi00010
Se on vaikeampi itse tosissaan huomata… 🤨
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se on vaikeampi itse tosissaan huomata… 🤨
Jos rakastaisi peilikuvaansa, varmaan oppisi hillitsemään ilmeitä ja katsettaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos rakastaisi peilikuvaansa, varmaan oppisi hillitsemään ilmeitä ja katsettaan.
Peilistä katsoisi intohimoinen mies, jota rakastetaan.
- Anonyymi00015
Ain't no sunshine when she's gone
It's not warm when she's away
Ain't no sunshine when she's gone
And she's always gone too long
Any time she goes away… - Anonyymi00016
Pidän kauniista naisesta -edestä mieheltä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Peilistä katsoisi intohimoinen mies, jota rakastetaan.
En usko että kukaan haluaa itseään rakastettavan vain ulkonäön perusteella, koska se ei ole sama kuin ”minä”.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pidän kauniista naisesta -edestä mieheltä.
tummasta vai vaaleasta?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
tummasta vai vaaleasta?
Hiuksethan voi värjätä. Sellaisesta naisesta joka vaikuttaa voimallisesti minuun.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
tummasta vai vaaleasta?
Vaaleasta pidän. Hänessä on se jokin.
Naiselle Mieheltä
- Anonyymi00018
😘🐶🐶😘💕💕😊😊💕💕
- Anonyymi00019
paljasta ittes, ei vaa🤣🙃 kuka väittää ja ketä ?
- Anonyymi00020
seinä…. 🧙♀️🥷
- Anonyymi00021
https://youtu.be/c8btUDM3Akg?si=PBKcUdcqBSXCoglG voi olla ainakin luulen niin.
- Anonyymi00025
Lisään vielä, että tämä oli/on eräälle nuoremmalle. m>n
- Anonyymi00026
Olisi M-naisen kanssa aika kiihkeä aikaa luvassa jos pääsemme vihdoin alkuun. Toivottavasti huomenna jo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459