Olen nähnyt tämän vouhkan nuoren ajelevan nyt joka ilta Pyhäsalmen keskustassa.Se kiihyttelee mäkee ylös vanhalla harmaalla autollaan stereot täysillä. Kiihyttelee ja härnää ja ärsyttelee toisia autoilijoita että lähtisivät kisaan hänen kanssaan niin hän näyttäis kuinka nopee ja hyvä kuski on,vaikka auton pellit tipahtaisi tielle.
Tämä nuori miehen alku on kyllä nähty ja kuultu.Kaikki nuoret näkyy tietävän kuka se on kun sitä seuraavat Sokoksen pihaan.
Mut tänään näin kyllä niin törkeen liikenteen vaarantamisen häneltä,että meinas ohikulkijana mennä löysät housuihin.
Tämä pöpipää ajoi Sokoksen parkkipaikan läpi kaupan taakse vähintään satasta! Jos yksikin ihminen,lapsi,mummo tai pappa tai ihan kuka vaan olisi ollut juuri astumassa autostaan parkkipaikalle niin henki olisi lähtenyt ja lujaa! Kuinka tämän aivottoman annetaan ajella viikosta toiseen keskellä kylää eikä poliisia näy missään? Tulkaapa yhes illas K-kaupan tai Sokoksen pihaan noin klo 21 aikaan illalla niin nappaatte tämän valopään!Ennenkuin se tappaa itsensä tai jonkun muun tuolla käytöksellään!
Hupsu kiihyttelijä jäbä harmaalla autolla!
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Näitä reppanoita on ollut kautta aikojen ja tulee aina olemaan. Kun ei ole missään oikein pärjännyt, niin pitää yrittää päteä edes auton kautta, tosin tuo on kovin noloa ja harvoin tuohon enää nykyään kukaan lähtee mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410