Köyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.
Kuten minä teen, kumpi sinä olet
Älykäs demari
Mukka ei varaa kalliisiin oaneeleihin koska
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Tulee vain mieleen, että kuinka huonossa jamassa pitäisi olla, että menisit sanomaan noin.
- Anonyymi00002
Jakeudu kokoomuslaisten joitojonoon
- Anonyymi00003
Paljonko oaneelit mkasaa kysyin kerran myyjältä ei tiennyt alkoi jotanmselittämäänmettä pitää jotain laskee vaikka yritti niitä mulle myydä
- Anonyymi00004
Kännikala kalakännissä kalakänni
Kännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänni
Kännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikala kalakännissä kalakänniKännikalan - Anonyymi00005
Mukka ei varaa kalliisiin oaneeleihin koska
Anonyymi-ap
2026-08-14 06:41:48
Köyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.
Kuten minä teen, kumpi sinä olet
Älykäs demari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639