Oletko joskus roikkunut suhteessa tai jossain ihmisessä?
Oletko vierestä seurannut jonkun roikkumista?
Roikkuminen
13
117
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
En tiedä voiko roikkumiseksi sanoa mutta ehkä joku voisi niin kuvailla meidän molempien toimintaa.
Muut eivät sitä silti tiedä.- Anonyymi00004UUSI
Mitä eivät silti tiedä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä eivät silti tiedä?
Siitä, että molemmat roikumme. Sinä et liity tähän. Et ole hän.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siitä, että molemmat roikumme. Sinä et liity tähän. Et ole hän.
No en ajatellutkaan olevani tai liittyväni 😂
- Anonyymi00002UUSI
En tietääkseni. Kun erottiin niin erottiin sit exä ois halunnut nähdä ja jutella suostui mut ei koskaan sit juteltu. Sit näin ohimennen toisen kanssa se oli siinä.
- Anonyymi00003UUSI
Jaa näitä on off-hommia? On kai niitä aika monella joskus ollut. Saat kaiken ihan tavallisen asian eksotisoitua näitä elämästä vieraantuneita varten, jotka kuvittelee kyyläävänsä muiden elämää, ajatuksia ja sen sellaisia. Huomio vain
- Anonyymi00005UUSI
Et uskokaan paljonko vastauksesi paljasti sinusta 😉
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et uskokaan paljonko vastauksesi paljasti sinusta 😉
No kerro ihmeessä. Itse pidän jo läppänä yhtä suhdetta jossa palattiin yhteen ja se nk kuherrusjakso lyheni lopulta tyyliin viikkoon. Oli varmaan joku liekkupieru
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No kerro ihmeessä. Itse pidän jo läppänä yhtä suhdetta jossa palattiin yhteen ja se nk kuherrusjakso lyheni lopulta tyyliin viikkoon. Oli varmaan joku liekkupieru
Ps arvasin että joku puupennin profiloija ehkä elämäntapalapseton radikaalisti feministi yrittää pieriä jotain vaivaannuttavaa. Ansaan kokeilin ja toimi
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin, "elämästä vieraantuneita" "kuvittelevat kyyläävänsä"...
Sinulla itselläsi on varmaan tosi rikas sosiaalinen elämä palstan ulkopuolella jne.
- Anonyymi00006UUSI
Ei ole tullut tuollaista vastaan omalla kohdalla eikä tuttavapiirissä.
- Anonyymi00008UUSI
Kaippa minä roikun hänessä, mutta roikun koska rakastan häntä.
- Anonyymi00013UUSI
Etkö siinä vaikeuta molempien elämää ja riko itseäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361743
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2231151Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.172835Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258622- 33571
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12541- 188530
- 210527
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen19454