Moi, käytä tätä tietoa miten itse haluat.
Jos sul on hyperseksuaalisuutta niin en söisi gifflareita, pandan tuotteita, oululaisen pullava pitkoja tai jos ostat mm mehun mikä maistuu kitkerältä niin älä juo ja jos juot noccoo celciusta redbullii yms niin jos sitä on vaikee juoda eli on ns paksuu niin säästä suonesi.
Varsinki kaikki mikä tulee ruotsist xd
Hyperseksuaalisuus
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Kelatkaa ku jotkut vammaset yrittää käänteis psykologiaa ja ei mee läpi lol suomen armeija on kakka housu
- Anonyymi00002UUSI
’Termi huippu salainen peite tehtävä’ in my dirty ass fuckin asshole jokane kattimatikaine tais jäädä kiinni vittu mitä clownei 😂😂😂😂😂😂
Tuli viel sanoo mulle et ne puhuu must paskaa forumilla jaa i got tapes of you and i know diiirty secrets about goverment guys imekää mun kullii xd onkoha rikos kertoo krp pol 3 whatsapp keskustelu ryhmäst miauuuu - Anonyymi00003UUSI
Miau ? Miau miau miau miau ? Miiau ?
Xd joka kerta ku mua sattuu nii vajakit menee yhen luo vetää jonku kettu tanssin vittu mitä helareit 😂😂😂😂😂😂😂😂 ohoo kattimatikaiset - Anonyymi00004UUSI
Eivaa kaikille tiedoks et meen tänään ostamaan NORMALISTA karkkii sit ostan myös noccoo
- Anonyymi00005UUSI
Vitun legenda osta ja anna jollekki muulle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00006UUSI
Prisman miau miau tiimi 😂😂😂
- Anonyymi00007UUSI
Äkkiä hoitoon.
- Anonyymi00008UUSI
Hei, sain idean !
No ?
Vakoillaa ton tyypin puhelinta, sit mennää vittuilee ja vihjailee sille asioist mitä se googlailee ja sit ku se vittuilee meille takas nii loukkaannutaan, ok ?
Jooo !!
Miau miau miau miau ?
Miau miau ? - Anonyymi00009UUSI
Hey foxy lady, you really turn me on cause foxy lady, you really turn me on
- Anonyymi00010UUSI
Huippu salaista ei saa kertoo kaikille !
Pidetään omat asiat salassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532006
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3471458Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1761024Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279744- 269636
- 33631
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12621- 191573
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20522- 42512