Ihan perseestä niin mitä kaivata
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Miten tuo jankuttaa auttaa asiaan
- Anonyymi00004UUSI
Siten
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siten
Mer runkulle homo . . Loppuu ikävä
Ku käytätki imurii 😂🤣🤪
- Anonyymi00002UUSI
Voi kaivata silti. Ei sulje pois.
- Anonyymi00003UUSI
ÄO taso se vaan laskee täällä
- Anonyymi00005UUSI
oha se näi
- Anonyymi00006UUSI
Ehkä se myös suojaa meitä surulta...
- Anonyymi00008UUSI
Mitä tarkoitat
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Että et ainakaan sure jos vähän vihaat ja ajattelet että oon ihan paska.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Että et ainakaan sure jos vähän vihaat ja ajattelet että oon ihan paska.
Viha on pelkuruutta ja äärimmäistä heikkoutta joka nakertaa huonon itsetunnon vihaajalle
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Viha on pelkuruutta ja äärimmäistä heikkoutta joka nakertaa huonon itsetunnon vihaajalle
Toivon että välimme olisivat paremmat. Tarvitsisemme rohkeutta ja hetki aikaa jutella.
- Anonyymi00007UUSI
Sun tarvis pyytää anteeks palikka.
- Anonyymi00009UUSI
Sinun pitää
- Anonyymi00011UUSI
Älä kaipaa. Mene eteenpäin.
- Anonyymi00013UUSI
Et tykkää sinusta enää oot lap. sellinen
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Et tykkää sinusta enää oot lap. sellinen
Kyllä minä itsestäni tykkään. Enkä ole lapsellinen. Sinähän niitä lapsellisia itkupotkuraivareita saat enkä minä.
- Anonyymi00015UUSI
Äijä o lapanen, nii heikko et käyttää julmuutta viimeisenä aseenaan.
Naiselta- Anonyymi00020UUSI
Sitä hän juuri on mitä suurimmassa määrin! Häneltä puuttuu kokonaan taito ymäärtää sitä miten vuorovaikutus toimii!
- Anonyymi00018UUSI
En ole kaivannut koskaan oman lapseni ikäistä henkilöä! Teit kamalan väärin, kun rupesit stalkkaamaan minua, mutta et koskaan sanonut minulle mitään! Siitä tuli mieleen, että halusit vain kiusata ja häiritä minua, jos kerran olet narsisti! Mitä kauemmin hiljaisuutesi kesti, sitä ahdistuneemmaksi minä tulin! En ole voinut koskaan ymmärtää sitä, miksi jatkoit sitä niin kauan! Toivoin sinun etsivän uuden uhrin itsellesi, jonka kanssa voisit jatkaa sitä samaa , mitä minun kanssa teit!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 110695
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?64536- 39526
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät40465Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73462Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!24445- 152424
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6394- 20371