Mitä poliisi tekee kankaanpäässä.
Olen töissä ja työskennellessä mietin kaikennäköistä. Yksi asia mitä mietin on poliisin virka täällä. He eivät tunnu puuttuvan mihinkään oleelliseen. Monet asiakkaat ovat selvästi päihtyneitä ja saapuvat autolla tänne. Olen ilmoittanut poliisille mutta ikinä ei mitään tapahdu.
Muutenkin paljon huumeiden käyttäjiä ja huumekauppaa tässä kylässä. Tekeekö poliisi muuta kuin ahdistelee tyttöjä??
Poliisin työnkuvat
13
132
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ei nää pölhöt uskalla nousta autosta edes pihalle,pelkäävät että heille nauretaan.( totuus,on nämä täysiä pellejä)
- Anonyymi00002
Rikollisia hyysäävät,taitaa olla suurin osa täys konnia itsekin.Ei mitään luottamusta näihin lakikirjaa lukeviin ns "poliiseihin".
- Anonyymi00003
poliisin kannattais mennä töihin .
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
poliisin kannattais mennä töihin .
Mutta missä on mene töihi mies, onko se itte pollari vai herran pelkoinen, ei ole tänne iskenyt. Itse sitä mieltä että kyllä poliisia tarvitaan, aina mätiä omppuja osuu koriin oli ammattikunta mikä tahansa. Kyllä Kpääs on loppupeleis hyvät pollarit, menkääs koittaan onneenne muualle...ei täälä kiilailla mopojonneja konttiaitoihin
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta missä on mene töihi mies, onko se itte pollari vai herran pelkoinen, ei ole tänne iskenyt. Itse sitä mieltä että kyllä poliisia tarvitaan, aina mätiä omppuja osuu koriin oli ammattikunta mikä tahansa. Kyllä Kpääs on loppupeleis hyvät pollarit, menkääs koittaan onneenne muualle...ei täälä kiilailla mopojonneja konttiaitoihin
En ole yhtä huonoihin poliiseihin törmännyt kuin täällä kankaanpäässä. He eivät auta edes väkivalta tilanteissa. Enemmän apua saat ongelmiisi paikallisilta pultsareilta ja narkomaaneilta kuin poliiseilta
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole yhtä huonoihin poliiseihin törmännyt kuin täällä kankaanpäässä. He eivät auta edes väkivalta tilanteissa. Enemmän apua saat ongelmiisi paikallisilta pultsareilta ja narkomaaneilta kuin poliiseilta
Elä hyvä mies polliiseihin törmäile
- Anonyymi00005
Ookko oikeella palstalla ny, mikä huumeongelma, mee ny vaikka Poriin niin näät katukuvan vähä erilaisena täälä sen jälkeen
- Anonyymi00006
Jos oot jossain kaupas töis ja ilmoittelet että ny joku haisi viinalta ja autolla lähti, sitte jälkijunas soittelet 112 ,että mulla kävi täälä känninen ostoksilla niin luuletko että ne löytää sen kun etumatka ties minne on 5-10 minuuttia ja suunnasta ei oo tietoo ku se että ovesta lähti pihalle. Jos kiinno saivat niin ei ne sitä sulle ilmota
- Anonyymi00008
Menisit sinä juntti töihin
- Anonyymi00009
Mene töihi
- Anonyymi00010
Poliisi nauttii palkkaa ja mitä sen eteen tekevät???
- Anonyymi00011
Mene juntti töihi
- Anonyymi00013
Mene kysymään niiltä asemalta maanantaina ku ovet aukee, äläkä täälä itke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892984
- 681038
- 70969
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,276843Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140798Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta20787- 59754
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72671- 39642
- 46635