Tämä on ilon päivä 🤗
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ookoon näköinen emäntä.
- Anonyymi00002
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi00003
23 vuotta ikäeroa. Ihme touhua. Aika selvää, ettei tuosta mitään tule.
- Anonyymi00004
Suuri ikäero ei koskaan ole mielestäni hyvä asia!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sofiaa ei ikäero haittaa koska saa elatuksen vanhalta mieheltä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Moni on siitä huolimatta onnistunut. Chaplin ja Oona olivat hyviä esimerkkejä Samoin Macron ja vaimonsa. Puhumattakaan Katri Helenasta ja Tommista.🤗
- Anonyymi00006
Tuhoon oli liitto tuomittu jo alusta asti. Seuraava eroaja on Renny ja Johanna. Mutta siihen ei mene näin kauan. Voi olla että ukolla alko lerputtaa niin Hanna lähti hakee terhakkaa.
- Anonyymi00007
Sitä seuraavaksi eroaa Hjallis Harkimo. Muija perii puolet miljoona omaisuudesta.
- Anonyymi00009
Miksi olet iloinen toisen epäonnesta, oletko kateellinen ja/tai sairas?
- Anonyymi00010
Avioliittoon meneminen on mielenhäiriö tilanne ja ensi askel avioeroon. Miksi ihmeessä, pitää sitoa itsensä ja luvata olla uskollinen hautaan asti. Utopiaa ja typerää toimintaa ainoastaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Avioliittoon meneminen on mielenhäiriö tilanne ja ensi askel avioeroon. Miksi ihmeessä, pitää sitoa itsensä ja luvata olla uskollinen hautaan asti. Utopiaa ja typerää toimintaa ainoastaan.
Miksi ei? Kyllä kovin moni on aviossa elämänsä loppuun asti ja onnellinen siitä.
Taidat olla luuseri ja epäonnistuja, tai sitten narsisti ja luonnevikainen?
- Anonyymi00011
Nyt kun luin Hannan sanomiset muutaman vuoden takaa niin häpeisin ja muuttaisin Suomesta. Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
- Anonyymi00013
Ylimielinen eukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459