🤨🤨🤨🤨🤨
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
En uskalla. Mietin että ehkä sua jälkeenpäin kaduttikin numeroiden vaihtaminen.. Jos et vastaisikaan mulle mitään, sulla on varmasti monien säätöjen numeroita. Nolaisin itseni. En todellakaan tekstaa sulle ikinä mitään, ennen kuin sinä tekstaat minulle ensin.
- Anonyymi00002
Kenelle nyt pitäisi viestitellä?
- Anonyymi00004
Minä en ainakaan halua minua kauan stalkanneen henkilön lähettävä koskaan minulle yhtäkään viestiä!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä en ainakaan halua minua kauan stalkanneen henkilön lähettävä koskaan minulle yhtäkään viestiä!
Kukaan ei vielä tiennyt!
- Anonyymi00003
Iso jölli seisoo
- Anonyymi00006
Kiva, tuutko käymään?
- Anonyymi00008
Sulla on toinen mies. Mitä enää haluat mun kuin kärsivän? Haista pazka!
- Anonyymi00009
Ei oo miestä!
- Anonyymi00010
Itse en enää viestiä laita tai soita.
Jos jotain haluaa niin herra voi itse ottaa yhteyttä kun tai jos joskus eroaa naisestaan. Siis jos kiinnostaa. Toki tulevaisuudessa voi olla tilanne sellainenkin etten voi enää rakentaa mitään yhdessä..
En kuitenkaan usko että hän koskaan niin tekee tai tiedän sen. Eli parempi kun elää elämää vain normaalisti. - Anonyymi00011
Viestiä voi jos tuntee, että laittaa. Sitäkään ei ymmörrä, ettei ole muistavinaan mitään.
- Anonyymi00012
Ei muista kun EI KIINOSTA
- Anonyymi00013
Viestin sulle pikoihin, ok?
T.vai viestinkö?
- Anonyymi00014
vai oliko ne vähän sinivihreät🤭 vappu🤭
- Anonyymi00015
Kaatopaikan ruskeet ja hilsettä enemmän ku munckeissas. Kuulemma.
- Anonyymi00016
Vesivahinko Jussilla, kusi housuunsa, ku ämpäri juuttu pää hän.
Ny näyttää että Liikkuu vaa hevosten, tankojen ja keihään vastaanottopatjan väliä. -sivu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459