Niin ilman vastauksia?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Niin jätit. Surullista.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä kysymyksiä sinulla olisi ollut?
- Anonyymi00003UUSI
Sama kuin ennenkin? Miksi teet sitä mitä teet, pidät yhteyttä muttet kasvotusten suostu tunnustamaan tuntetasi. Miksi sitten jatkat
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sama kuin ennenkin? Miksi teet sitä mitä teet, pidät yhteyttä muttet kasvotusten suostu tunnustamaan tuntetasi. Miksi sitten jatkat
Voidaan me kasvotusten jutella. Olen monta kertaa täällä ehdottanut, mutta sinä et halua.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaikeaa varmaan pitää yhteyttä toiseen suuntaan.
- Anonyymi00004UUSI
Minä en ole kaivannut paljon nuoremaa koskaan ja siksi ei ole mitään tarvetta keskusetella mistään hänen kanssaan!
- Anonyymi00008UUSI
Johtui varmaan siitä, ettet kysynyt koskaan mitään.
- Anonyymi00009UUSI
Onhan sekin syy, olla vastaamatta koskaan mitään.
- Anonyymi00010UUSI
Multa on jäänyt huomaamatta kysymys, että mihin nyt haluttiin sitä vastausta?
- Anonyymi00011UUSI
Miksi minut vedetty johonkin mihin en kuulu?
- Anonyymi00012UUSI
välillä miettinyt myös miksi olen ylipäätään syntynyt miksi olen elänyt miksi olen eksynyt tänne seudulle miksi olen luonut uutta miksi olen synnyttänyt uusia ihmisiä miksi elämässä sattuu ja tapahtuu
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
välillä miettinyt myös miksi olen ylipäätään syntynyt miksi olen elänyt miksi olen eksynyt tänne seudulle miksi olen luonut uutta miksi olen synnyttänyt uusia ihmisiä miksi elämässä sattuu ja tapahtuu
Olisit voinut jättää sen ja ko rasiaksi alkamisen. Muuten varmaan olit mukava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 138866
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26553Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?3487- 152471
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett41464- 42459