Onko olemassa rehellisiä ja avoimia miehiä?

Anonyymi-ap

Ihan aidosti kysyn. Olen niin niin niin kovin kyllästynyt ainaiseen ”no en uskaltanut sanoa etten menetä sinua” selittelyyn.
Voiko miesten kanssa oikeasti koskaan savuttaa aitoa rakkautta ja kumppanuutta?

30

234

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

miehelle ei mikään riitä k ullikuvia kaikille harmaissa lökäreissä fb tykityksiä ollaan niin vtun hoopoja

• Anonyymi00014

Jaa vai niin aapeeäijä, ois syytä laittaa kasvot samaan kuvaan tai poseerata ees päivän sanomalehden kanssa että vakuuttaa

• Anonyymi00002

Minulla on sellaisesta kauan kestänyt kokemus aikoinaan parisuhteessani. Mutta suhde ei loppuvuosina voinut hyvin, koska mies ei pystynyt keskustelemaan yleisesti mistään parisuhteeseen liittyvistä asioista! Lasteni isä ei käynyt vieraissa koskaan, koska hän ei erityispiirteisenä sellaiseen pystynyt! Uskon siihen, että yhä on sellaisia miehiä, jotka eivät käy vieraissa!

• Anonyymi00003

Ehkä minäkin sen uskon, mutta rehellisyyttä ja avoimuutta vaaditaan paljon muuhunkin ja miesten kykyjä siihen epäilen…

• Anonyymi00016

Ja vielä kerran- avaatko gubbe teletapeille kuin monta muksua

• Anonyymi00017
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ehkä minäkin sen uskon, mutta rehellisyyttä ja avoimuutta vaaditaan paljon muuhunkin ja miesten kykyjä siihen epäilen…

Ainakin jos on kapiainen tmv valtion narsisti

• Anonyymi00004

Haluan rehellisen avointa s*ksiä.

• Anonyymi00005

älä ole liian nössykkä mies

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

mun kanssa ei saa olla nössykkä tai tulee olo että mä vaa surmaan

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nainen 😚

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nainen 😚

ihan oikeesti pitää olla tiukkana mulle oon tiukka täti

• Anonyymi00009

Et ainakaan minun kanssa sellaista saa! Koska olen vain yhden miehen nainen!

• Anonyymi00010

Miten sinulla voisi yksin olla parisuhteessa oikeus määritellä mikä on oikein ja aitoa kumppanuutta jne. Et tule koskaan kenenkään kanssa onnistumaan.

• Anonyymi00011

Minä olisin yhdelle naiselle semmoinen mammanpoika, joka kertoisi hänelle kaiken. Sitten kun luottaisin häneen. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi00012

Kiva. Tuon saman itsekin teen omalle luotetulle, elämänkumppanille.

• Anonyymi00013

Se on kaukana mammanpoikana olemisesta!
        Kuvitteleppa tyyppi, joka puhuu ja elää peitelleen ja kieltäen omat heikkoudet ja inhimilliset erheet? Mikä työ maskin varjelussa! Ja millainen vaikutelma siitä ihmisestä tulee? Vahvako?
        Vs.
        Tyyppi joka on sinut itsensä kanssa, pystyy kohtaamaan ja puhumaan erilaisista puolistaan ja elämän varrella tapahtuneista virheistä, tunnistaen jälkikäteen oman roolinsa ja vastuunsa? Sellainen joka pystyy sanoittamaan ääneen heikkouksiaan, vaikka että ”tämä pelottaa” tai että ”olen kateellinen vaikka en haluaisi” jne. Mikä fiilis tulee jos heikkoudet on tälle luonnollinen osa kokonaisuutta? Heikkoko?
        Itse koen että nimenomaan jälkimmäisestä tulee se vahva ja rohkea olo. Olen joitain tuollaisia naisia kohdannut, miehiä en, muuten kuin kirjoissa.
        Ap

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Se on kaukana mammanpoikana olemisesta!
        Kuvitteleppa tyyppi, joka puhuu ja elää peitelleen ja kieltäen omat heikkoudet ja inhimilliset erheet? Mikä työ maskin varjelussa! Ja millainen vaikutelma siitä ihmisestä tulee? Vahvako?
        Vs.
        Tyyppi joka on sinut itsensä kanssa, pystyy kohtaamaan ja puhumaan erilaisista puolistaan ja elämän varrella tapahtuneista virheistä, tunnistaen jälkikäteen oman roolinsa ja vastuunsa? Sellainen joka pystyy sanoittamaan ääneen heikkouksiaan, vaikka että ”tämä pelottaa” tai että ”olen kateellinen vaikka en haluaisi” jne. Mikä fiilis tulee jos heikkoudet on tälle luonnollinen osa kokonaisuutta? Heikkoko?
        Itse koen että nimenomaan jälkimmäisestä tulee se vahva ja rohkea olo. Olen joitain tuollaisia naisia kohdannut, miehiä en, muuten kuin kirjoissa.
        Ap

No mutta tämähän filosofista puutaheinää apäijä. T naiselta. Euron triggeris heil

• Anonyymi00018

Yks mies sano että haluaa teljetä mut sen kellariin ja jättää sen kaveriporukan raiskattavaksi sinne nii

• Anonyymi00023

Ai jaa palstaäijä kärsiikö se hän (sinä) suorituskykyyn liittyvistä vaikeuksista, nk äitisi ihoon pukeutuja? T naiselta

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ai jaa palstaäijä kärsiikö se hän (sinä) suorituskykyyn liittyvistä vaikeuksista, nk äitisi ihoon pukeutuja? T naiselta

Oon pahempi, anteeksi

• Anonyymi00019

Parilla ystävällä on aviomiehenä tuollainen mies. Eli on niitä, mutta todella harvassa.

• Anonyymi00020

Ulkomaalaiset miehet on parempia. Heti joku on parittamassa mua jollekkin somalille mutta niitä on jäätäviä kasoja myös länsimaisaa, kuten Euroopassa ja Yhdysvalloissa, vitun kusiset incelit

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ulkomaalaiset miehet on parempia. Heti joku on parittamassa mua jollekkin somalille mutta niitä on jäätäviä kasoja myös länsimaisaa, kuten Euroopassa ja Yhdysvalloissa, vitun kusiset incelit

Erikoinen sexuaalinen fantasia palstaäijä. Monikultuurisia vivahteita ja kaikkea. Sehän riittää jo itsessään näille. TT

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Erikoinen sexuaalinen fantasia palstaäijä. Monikultuurisia vivahteita ja kaikkea. Sehän riittää jo itsessään näille. TT

Sanoisin, että nah ni**as, mutta kun ei se toimi samalla tavalla suomen öyhiin

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Itse asiassa toinen noista aviomiehistä onkin ulkomaalainen.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Itse asiassa toinen noista aviomiehistä onkin ulkomaalainen.

Mutta miten määrittelet ulkomaalaisuuden? Kun lounais suomalaisuus on ihan sama kuin etelä ja keski ruotsalaisuus ja vielä pitkälle tanskalaisuutta ja oslon seutua. Itä suomalaisuus taas baltiaa, puolaa. Että kumpi näistä sulle on se kotimaa ja kumpi ulkomaa?

Mun on pakko myöntää, että koen ton länsipuolen kotimaakseni. Siihen en ota kantaa, kumpi on parempi. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolet.

• Anonyymi00026
        JeroP kirjoitti:

Mutta miten määrittelet ulkomaalaisuuden? Kun lounais suomalaisuus on ihan sama kuin etelä ja keski ruotsalaisuus ja vielä pitkälle tanskalaisuutta ja oslon seutua. Itä suomalaisuus taas baltiaa, puolaa. Että kumpi näistä sulle on se kotimaa ja kumpi ulkomaa?

Mun on pakko myöntää, että koen ton länsipuolen kotimaakseni. Siihen en ota kantaa, kumpi on parempi. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolet.

Mies on saksalainen. Ei se sen kummempia määrittelyjä kaipaa.

En tiedä mistä sinä höpiset.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mies on saksalainen. Ei se sen kummempia määrittelyjä kaipaa.

En tiedä mistä sinä höpiset.

Ja!

• Anonyymi00028

Toiveita herättävää kuulla… Millaisia nuo ystäväsi ovat? Ovatko jotenkin poikkeuksellisen tasapainoisia, eläneet erinomaisen lapsuuden tms., vai minkä asioiden luulet vaikuttavan että ovat löytäneet tuollaiset miehet?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Toiveita herättävää kuulla… Millaisia nuo ystäväsi ovat? Ovatko jotenkin poikkeuksellisen tasapainoisia, eläneet erinomaisen lapsuuden tms., vai minkä asioiden luulet vaikuttavan että ovat löytäneet tuollaiset miehet?

Molemmat naiset ja molemmat miehet ovat yliopistokoulutettuja. Kaikki neljä ovat empaattisia, pohdiskelevia ihmisiä ja heillä on kyky keskustella ja he ovat laajasti kiinnostuneita maailmasta. Molemmista suhteista näkyy, että he kohtelevat kumppaneitaan puolin toisin hyvin ja lämmöllä. Toinen pariskunta on sanonut ihan ääneen, että heidän suhteessaan molemmat pistävät kumppaninsa itsensä edelle, joten molemmilla on aina mahdollisimman hyvä olla. On selvää, että nuo pariskunnan osapuolet kunnioittavat ja rakastavat toisiaan syvästi. Kyse on lopulta siitä, että he ovat kaikki fiksuja, lämpimiä ja aikuisia ihmisiä, joilla on tahto rakentaa hyvä parisuhde. He ovat onnistuneet löytämään kaltaisensa tästä maailmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1313
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1061
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      835
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    5. 60
      641
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      523
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      487
    Aihe