Mikä mussa oli niin erikoista? Sä jäit muhun kiinni ja mä sinuun!
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Kerro sä eka
- Anonyymi00002UUSI
Se vaan napsahti, se Kemia. Se yhteenkuuluvuuden tunne, hauskuus, tomeruus, sanavalmius!! Se vahvuus.. onhan noita. Toivottavasti hän lukee tämän🙏🙏
- Anonyymi00003UUSI
Mistähän on kyssymys..? eli
Kaivattuni toinen nimi on ehkä...
Katri?
Lyhyessä ajassa olen nähnyt kaksi,
itseasiassa muistaakseni kolme...
kokonaista sateenkaarta...
yhdistän hänet vahvasti sateenkaareen,
korvien takia...
viimeisimmän kokonaisen sateenkaaren jälkeen myös,
punaisen värin takia...
kokonaisen sateenkaaren sisäosa oli...
rakkauden punainen!
Ja tietyti nimi Katri, tai Kaariinaa, totta kai siitä tulee mieleen sateenkaari! :))
sivukohan
... - Anonyymi00004UUSI
Tarkoitatko A:lla anonyymiä? Ei ihme, että kuvittelet saavasi paljon vastauksia. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00005UUSI
Ensimmäisiä ; )
- Anonyymi00014UUSI
Hanaa! -sivu
- Anonyymi00006UUSI
Vaistoan pahan olon ihmisessä yhdellä katseella jää tonne mieleen ja monesti alitajunta aavistaa pahimman sen sanelee viimeistään alitajunta
- Anonyymi00007UUSI
Tunnen vahvasti niin henkisesti kuin fyysisesti vaikka ihminen kieltäisi kaiken näen läpi mitä hän oikeasti haluisi
- Anonyymi00010UUSI
Näin se menee!
- Anonyymi00013UUSI
Sanoo psykopaatti! Ett tosin sinä kuten kukaan muukaan toisen ajatuksia tiedä mut melko varmaa ett sulla on joku psykoottinen mielen sairaus ja kuvittelet tällaisia Ap. Otappa ne lääkkeet ku vissiin unohtunu taas.
- Anonyymi00008UUSI
En voi roikkua ihmissuhteissa tai sekaantua ihmissuhteisiin jossai aistin huonoja asioita
- Anonyymi00009UUSI
Valitettavasti pysyn kaukana
- Anonyymi00011UUSI
No meihin kahteen pätee tämä ikivanha sielunkumppanuus, sen enempää paljastamatta.
- Anonyymi00012UUSI
Minä kohtasinkin hänesdä
Aivan ihnanan ja herkän ihmisen .
Se tulee pysyy sydämmessä aikojen lopuun asti .
Siihen minä rakastuin hänesdä
Ja sitä rskastan vieläkin
Joitsi niin herkkää ja aitoa mieshelle ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 139916
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?97795Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha98748- 60725
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55591Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26583Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett43494- 154489
- 42479
Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust7438