Hakkerimiestä... Pysy tarkkana koko yö kun muut nukkuu
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
No niinpä:))
- Anonyymi00006
"Ennakkoveroton mustanpörssin tarkastaja". -sivu
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Ennakkoveroton mustanpörssin tarkastaja". -sivu
Käytätkö tavallista epäpuhtaampia substansseja? Tam ahven not even once
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Käytätkö tavallista epäpuhtaampia substansseja? Tam ahven not even once
Järvinen varmaan itte kertoo mitä se sallii toisten suulla paikattavan.
- Anonyymi00002
Pitäs alkaa pskantaan neljä krt. päivässä olisi jotain tekemistä näillä mielisairailla.
- Anonyymi00004
Miksi salakuuntelet naapurisi vessareissuja?
- Anonyymi00015
Tottakai sinä aloittajaäijä olet niin tärkeä että jöötisi tipahdus pönttöön on spektaakkeli itsessään. T naiselta
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi salakuuntelet naapurisi vessareissuja?
Kyseletkö ihan tosissasi trolliäijältä näitä juttuja vai menetkö ns opportunismin kautta? T naiselta
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tottakai sinä aloittajaäijä olet niin tärkeä että jöötisi tipahdus pönttöön on spektaakkeli itsessään. T naiselta
A 250€/laaki. -jkl
- Anonyymi00025
Ja vaihat Pönttöäs ennen Vetoa.
- Anonyymi00003
En mä ole mikään mielisairas. Teistä en tiedä.
- Anonyymi00021
I too feel my heinie pretty okay compared
- Anonyymi00005
ihmisiä kiinnostaa mitä viette niiltä ja mihin vaikutatte niiden elämässä. minut ne hakkasi ilman syytä, koska olivat varmoja että niiltä viedään ja koska eivät itse saaneet. oma elämä syönyt jo muita niin paljon ettei riitä enempää. eikä ne ilman tukea pärjää. siten alkavat estlmisen kun täällä lukee jotain. ja yrittävät uhrata ja uhraavat ihmisiä jotta muut saa, enemmän. hyi vittu mitä touhua.
- Anonyymi00007
unien mukaan minun haaveet toteutuu. saan pian rahani ja mitä hakattiin pois, palautuvat kovaa, vauhtia. ja te saatte kaikesta itse pahaa ja kurjuutta ja huonoa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
unien mukaan minun haaveet toteutuu. saan pian rahani ja mitä hakattiin pois, palautuvat kovaa, vauhtia. ja te saatte kaikesta itse pahaa ja kurjuutta ja huonoa.
ja kuolemaakin tulossa, arkkuja kannetaan hautaan. semmoysia juttuja nämä muita paremmat ihmiset ovat tehneet ja mitä tulee vallasta päättää muiden elämistä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
ja kuolemaakin tulossa, arkkuja kannetaan hautaan. semmoysia juttuja nämä muita paremmat ihmiset ovat tehneet ja mitä tulee vallasta päättää muiden elämistä.
näettekö unia josta ette malttaisi herätä? niin ihanaa tunnetta, sitä elämäni on jatkossa, kaikkien tekojenne jälkeen, ette kuitenkaan pystynyt alistamaan jazmusertamaan kuin hetkeksi. tanssin balettia ympäri tilaa, oi kun tuntui hyvälle taas tanssia. uneni eivät ole ikin vielä valehdelleet.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
näettekö unia josta ette malttaisi herätä? niin ihanaa tunnetta, sitä elämäni on jatkossa, kaikkien tekojenne jälkeen, ette kuitenkaan pystynyt alistamaan jazmusertamaan kuin hetkeksi. tanssin balettia ympäri tilaa, oi kun tuntui hyvälle taas tanssia. uneni eivät ole ikin vielä valehdelleet.
toinen uni, arkkua kannetaan hautaan ja poikani palautuu syleilyyni. jo nyt matkalla, poika palautuu ja eräs harmaantuu kuin ennen aikaisesti vanhentuva narsisti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
toinen uni, arkkua kannetaan hautaan ja poikani palautuu syleilyyni. jo nyt matkalla, poika palautuu ja eräs harmaantuu kuin ennen aikaisesti vanhentuva narsisti.
10 murhan yritystä teiltä tänne, niistä varmasti alkaa vastuuta aunakin karmassaan tulevan. oli sitten käytetty mitä keinoja hyvänsä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
10 murhan yritystä teiltä tänne, niistä varmasti alkaa vastuuta aunakin karmassaan tulevan. oli sitten käytetty mitä keinoja hyvänsä.
Miksi Antille kävi niin. Minäpä tiedän. Se nainen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi Antille kävi niin. Minäpä tiedän. Se nainen.
Näin sen tapahtuman unessa selkeänä vaikka emme ikinä edes tunteneet
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tiiäkkö apäijä sulla on kaali ihan soseessa
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
En gubbe kommentoi11!
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
En gubbe kommentoi11!
Huawei teki sen jo.
- Anonyymi00014
Se olisi ylivoimainen tehtävä. Kaikkea ne on keksytkin. Ja entäs viihde ja laulajat, vielä maksaakin jotain niille pitäisi, rikastuvat vaan ja irveilevät köyhille ja perseaukiisille.
- Anonyymi00018
Joo sitä dollari räppiä gubbe luukuttavat aa jee oo making big bucks. Miten muka?
- Anonyymi00026
Joko olette äänestäneet?
Kurjuutta vai parempaa elämää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459