tullattavaa?

siru

Olimme tyttöystäväni Tiinan kanssa viettämässä Tallinnassa sellaista "tyttöjen päivää". Matkustimme aamulaivalla Tallinnaan ja vietimme koko päivän shoppaillen ja kauneushoitolassa viruen.

Tuli tehtyä manikyyrit ja pedikyyrit, välillä sitten siemailimme parit oluet katukahvilassa.

Ilta kuitenkin alkoi lähestyä ja oli aika hilata väsyneet mutta hilpeät kroppamme takaisin laivalle.

"Sadamarketissa kai kuitenkin ehdimme käydä?" uteli Tiina kesken kikatuksemme.

"joo käydään vaan, hei, siellä on yläkerrassa se sex-shop, käydäänkin ostamassa oikein kunnon kalut kotiinviemisiksi!!"

Tiinan mielestä idea oli aivan loistava. Täytynee mainita että ilman tuota muutaman kaljan hiprakkaa ja ennestään hilpeää tunnelmaa tuskin olisimme uskaltautuneet moiseen kauppaan!

Sieltä sitten valitsimme oikein kelpo kepakot. Laivalle mennessämme tirskuimme ajatukselle että jäisimme tulliin ja joutuisimme esittelemään tullivirkailijalle ostoksemme.

"Miksiköhän pervoiksi tullisedät meitä luuslisivat, hyvä kun tuo kalu mahtuu tammahevoseen!?" Tuumailin.

No Tallinnan päässähän tulli oli läpihuutojuttu ja niin olimme tekopeniksinimme pian jo kansainvälisillä vesillä.

Matka kului rattoisasti tanssien ja paukkuja naukkaillen.Illan mittaan olin jo aivan unohtanut mitä kukikas kesäkassini kätki sisäänsä.

Suomen päässä tallustimme tulliin hilpeissä tunnelmissä, kikattaen jollekkin hassulle vitsille jonka olimme kuulleet laivalla tanssittajiltamme.

Silloin se tapahtui! "Tulisiko neiti vähän sivummalle" sanoi tullivirkailija minulle.
En ensin oikein käsittänyt nitä hän tarkoitti vaan jäimme molemmat Tiinan kanssa tuijottamaan häntä suut ammollaan.
"toinen neiti voi jatkaa matkaansa, ellei teillä ole mitään tullattavaa" hän sanoi Tiinalle.
Tiina lähti kävelemään ulospäin ja vilkuili välillä minun suuntaani.
Itse yritin sopertaa ettei minullakaan ollut mitään tullattavaa.
Tullimies ohjasi minut pieneen koppiin jossa oli pöytä ja tuoli. "voisitteko avata kassinne, kiitos" hän sanoi.

Silloin lehahdin tulipunaiseksi, muistin juuri sillä hetkellä mitä kassini sisältää!!!
Avasin tärisevin käsin kassin ja annoin sen tullivirkailijalle. Hän otti kassistani valtavan kokoisen peniksen ja avasi sen pakkauksen.
"Täytyy tarkastaa ettei paketti sisällä mitään laitonta, kuten huumeita." hän totesi.
Tarkastellessaan siinä ostostani minua alkoi kummasti kihelmöidä, komea tullivirkailija ja hitonmoinen tekopenis oli aika kiihoittava näky.
"ei mitään laitonta" hän sanoi ja laittoi, peniksen tuolille."valitettavasti minun on tehtävä vielä ruumiintarkastus, huumeita kun nykyisin kuljetetaan mitä eriskummallisimmissa paikoissa".

Hän kokeili vartaloni kainaloista varpaisiin vaatteiden päältä, ja mielestäni seisahtui hiukan liian pitkäksi aikaa rintojeni kohdalle.
"hyvä, riisuisitteko sitten housut pois ja nojautuisitte tuohon pöydän päälle, minun on tehtävä myös sisä tutkimus."
Luoja! Ajattelin kaikkeen sitä ihminen joutuukin! Tiesin kyllä että huumekuriirit kuljettivat huumeita peräsuolessa ja emättimessä ja ties missä, mutta olinko tosiaan niin rikollisen näköinen?
No tein kuitenkin työtä käskettyä. Tullivirkailija laittoi kumihanskat käteensä ja otti rasvatuubin pöydänkulmalta. "koeta vain olla ihan rentona niin tämä ei satu yhtään".
Hän alkoi levittää rasvaa ensin peräaukkoni ympärille ja siirtyi sitten alemmas.
Rasvaamisessa hän oli ainakin huolellinen ajatteli ja aloin pikkuhiljaa itsekkin tuottaa omia liukasteita, kun hänen kätensä viivyskeli klitoriksen seudulla.
Sitten tunsin hänen sormensa tunkeutuvan peräaukkooni! Kuinka taivaallisella tavalla hän sen tekikään! Ynähdin hiljaa nautinnosta, ja samassa säpsähdin,mitähän hän mahtoi ajatella minusta!
Sitten tunsin jotain kovaa häpyhuulteni välissä.Mitä tämä on? Ajattelin ja värisin nautinnosta. Joku suuri ja kova alkoi hitaasti tunkeutua sisääni. Se oli niin suuri että tuntui siltä kuin paikkani repeäisivät. Mutta aah, samalla myös niin ihalta!
Tulli virkailija kieputteli sormiaan peräaukkoni seudulla ja työnsi ne välillä varovasti sisään, samalla kun hän alkoi vedellä hitaasti edestakaisin jotain todella kovaa ja suurta vaginassani.Tunne oli niin sanoinkuvaamaton etten enää pystynyt olemaan paikoillani vaan aloin hitaasti kiemurrella pöydällä työntöjen tahdissa. Taustalla kuului vaimeana tullin läpi kävelevien ihmisten puheensorina, muytta äänet häipyivät piaan kuulumattomiin oman huohotuksni alle.
Hekuman huippu alkoi lähestyä ja sain vaivoin pidäteltyä etten huutaisi suoraa kurkkua, koko vartaloni nytkähtli ja tuntui kuin varpaankynnetkin olisi lentäneet ilmaan! Mahtavan orgasmin jälkeen lysähdin koko painollani pöydälle jota vasten olin nojannut.
Tullivirkailija veti tekopeniksen pois sisältäni ja pyyhki rasvat paperilla.
Nousin hitaasti ylös pöydältä posket punoittaen vieläkin kiimasta.
"Kaikki hyvin, en löytänyt mitään laitonta "hän sanoi ja ojensi tuliaisvehkeeni takaisin minulle, "voitte lähteä, ja hyvää illanjatkoa!" hän vielä toivotti.
Sulloin peniksen laukkuuni ja kompuroin ulos huoneest. Etsin katseellani Tiinaa, olikohan hän odottanut minua.
Tiina seisoskeli terminaalin uloskäynnin luona. "Mitä ihmettä siellä oikein tapahtui? Mikä kesti näin kauan?" ihmetteli Tiina ja katsoi punottavaa ja hengästynyttä olemustai.
"No sanotaan vaikka ettei löytynyt nitään tullattavaa. " tuumasin ja tatuin Tiinaa käsikynkästä, ja lähdimme ulos öiseen Helsinkiin.

2

10835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susan

      niin

      • tullilover

        Sirun tarina on ihan eri kaliiberia, tällaista odotin sinun juttuasi lukiessani mutta petyin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe