Mopoauto dacian omistajia pelottaa tosi miesten vehkeet. Ei mitään ituhippien litran patoja tai hybriidejä. Tilavuus ja sylintereiden määrä se on joka puhuu!
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Kyllä puhetta ja jytinää maailmaan mahtuu, mutta ei niistä muuhun olekaan. Hiljaisessa sähköautossa on taas voimaa, ja reilusti.
- Anonyymi00002
Tähän talouteen ei ituhippien sähkövatkaimia tule.
- Anonyymi00003
Se on just näin. Hyvin kiteytetty sanoma!
- Anonyymi00004
Dieselissä on uljas musta ratsu konehuoneessa. Sähköautossa on teletappi.
- Anonyymi00006
OHC sierra turbo kolmosen kautta jättää sen. Kunnon pfft tshh turboäänien saattelemana.
- Anonyymi00007
Haaveilkaa pojat turbo Daciasta. HAAVEILKAA. Se on köyhän halpa huvitus. Tv. Dacia-kuski
- Anonyymi00008
Sähköautosta kuuluu vieno neidin pieru. Oikeasta koneesta kuuluu tannerta jytistävä jylinä.
- Anonyymi00010
Haaveilkaa pojat haaveilkaa turbo-Daciasta!!!
- Anonyymi00011
Niin notta mulla jytisee 9 desin turbo. Mitäs siihen sanotte
- Anonyymi00013
Sirisee kuin singer ompelukone, kyllä!
- Anonyymi00012
Dacia on hyvä ja halpa. Marko Siintomaa kehuu kovasti.
https://www.youtube.com/watch?v=8IfhPZtL2ho - Anonyymi00014
Kun on pikku ikänsä autolla ajanut niin on tullut sellaisiin ajatuksiin että auton täytyy olla sopivan hiljainen, siis ei mitään jytinöitä ja tärinöitä, sopivan hyvä ajettava, ja kun autossa viihtyy niin silloin ei tule ajettua niin paljon ylinopeuksiakaan , Siis kun autossa viihtyy ei tarvitse hermostuksissaan kiirehtiä kotiin tulonkaan kanssa !!!
- Anonyymi00015
näin on kyllä kaks ja puolilitrainen mondeo on kunnon auto verrattuna sähköpäristimiin , voimaa on ja ääni mahtava kulutus vain reilu kuus litraa satkulle .
- Anonyymi00016
Miten se V6 on parempi kuin suora 6?
Eiks bensa puolella V8 ole paras?
Tässä sopiva diesel.
https://www.youtube.com/watch?v=qFIzey6V-v0
Moni nopea auto tuntuu todella hitaalta tämän rinnalla. - Anonyymi00017
Mulla jytisee ja sykkii kovasti jalkojen välissä niin notta oksat pois!
- Anonyymi00018
Väkisinhän sitä erektio tulee kun 3L V6 dieselillä ajelee!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Väkisinhän sitä erektio tulee kun 3L V6 dieselillä ajelee!
Onhan se ikävää, jos ei muuten saa erektiota.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onhan se ikävää, jos ei muuten saa erektiota.
Ainoa ero poikien ja miesten leluissa, on niiden lelujen hinta.
Kaikilla ei vain taida olla varaa ajaa BMW M550 dieselillä. - Anonyymi00035
Mikä "notta" täällä jylisee?
Ei ole suomea tuo!
- Anonyymi00020
No onhan se tuokin yksi ehkäisykeino vinoon suuntautuneelle seksielämälle
- Anonyymi00021
Oi isänmaan toivot. Suomi on maailman onnellisin kansa!
- Anonyymi00022
Kyä JYTISEE, täriseekö myös? Ehdottomasti remonttiin heti. Laakerivika.
- Anonyymi00023
Näin on. Toinen vaihtoehto olisi myydä se hyvin halvalla jollekin "tee se itse" miehelle.
- Anonyymi00025
Karvalakki mopedia ei kannata mennä hankkimaan.🧑🔧
- Anonyymi00026
Pakoputken paukkulaakeri siellä pitää ääntä. Toinen vikakohde on kampikammion kattovalo. Valo palanut.
- Anonyymi00027
Jytinää ja tärinää. Spruit spruit. Aaah.
- Anonyymi00028
Jos naapurin ikkunat ei helise kun käynnistän auton niin se ei ole auto eikä mikään!
- Anonyymi00029
Sun autos on neppis
- Anonyymi00030
Nyt tuli Jytky!
- Anonyymi00031
Iso jytkähdys tuli
- Anonyymi00032
Caterpillar jytisee, Dacia kehrää niinkuin pitääkin.
- Anonyymi00033
Jytky rules
- Anonyymi00034
Mulla jytisee ja tulee sellaiset turahdukset että. Aaaah
- Anonyymi00036
Läskit lyllyy ja dieseli jytisee, piha täyttyy tummasta pakokaasusta, ah niin ihana tuoksu! Dieseli se on joka miehen tiellä pitää.
- Anonyymi00037
Oi isänmaan toivot. Jytinää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398