Mitä jos en herää aamulla

Anonyymi-ap

Nukuin eilen koko iltapäivän. Sain kuitenkin hyvin unta vielä illalla, enkä meinannut aamulla millään jaksaa herätä. Sitten meni taju istuessa. En jaksa tehdä taas mitään. Yitän kyllä tänään mennä taas ajoissa nukkumaan. On vain jotenkin niin erikoinen olo nyt, että en tiedä mikä minua vaivaa.

12

134

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mulla on kaksi kertaa viikon sisään silmissä mustennut, kun olen nopeasti noussut ylös. No tietysti on se alhainen verenpaine, muttei se tätä huonokuntoisuutta yksin selitä. Suolarakeita otin ja se auttoi vähän. Nukuin viime yönä 3 tuntia. Hermosto on sekaisin. Mitään en jaksa, en saa nukuttua ja syöminenkin on väkinäistä. Kohta lähden luonnonhelmaan iltalenkille. Onkohan jotain outoa täällä energioissa, minkä herkimmät sitten tuntee noin?

• Anonyymi00007
        UUSI

täällä on paha energia

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

täällä on paha energia

Puhutko nyt palstasta? Minä kun ajattelen että noin yleisesti ottaen koko Suomessa. Mun mielestä Suomi on pahan vallassa ja ihmisten sydämet kylmenneet.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

täällä on paha energia

Ollut samaa mieltä aina, nyt juuri kirjoituksissa se ei tule kovin hyvin esiin. Siksipä en ole käynyt täällä aikoihin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Liika nukkuminen voi myös tehdä oudon olon. Elimistösi rytmi voi olla hiukan sekaisin.

• Anonyymi00003
      UUSI

Oletko anorexia tapaus siellä

• Anonyymi00004
      UUSI

Laske energiantarpeesi ja energialaskurilla voit arvioida energiantarpeesi.

• Anonyymi00005
      UUSI

Elintavat voisit miettiä uudestaan. Liikunnan puute ja huono ruokavalio väsyttävät kehoa voi myös olla piileviä sairauksia mm. kilpirauhasen vajaatoiminta tai anemia.

• Anonyymi00006
        UUSI

Liikun päivittäin ja syön pääsääntöisesti terveellisesti ja monipuolisesti.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Liikun päivittäin ja syön pääsääntöisesti terveellisesti ja monipuolisesti.

Olet liikaa liikkunut.

• Anonyymi00008
      UUSI

Un7velkaa tullut ja kerääntynyt ja nyt elimistö ottaa takaisin päin. Nukut tavallista enemmän mutta lopussa virkistyt. Huolehdi nestetasapainosta.

• Anonyymi00011
      UUSI

Nuku silloinko nukuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      132
      1254
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1061
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      65
      809
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      638
    5. 57
      617
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      513
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      497
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      493
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      477
    Aihe