Siihen toiseen kokonaan?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
kiinnostaa kuolema enemmän kun tutustua uusiin ihmisiin
- Anonyymi00002
Haluan keskittyä sinuun. Muut ei kiinosta.
- Anonyymi00014
Miksi minuun kun irl et mitään halunnut
- Anonyymi00003
Rakastan ja arvostan häntä, mutta mietin eroa paljon, tästä olen hänelle myös puhunut.
Ystävyys ei muutu sellaiseksi rakkaudeksi, mitä pitäisi. Ei ole tähän päivään tapahtunut.- Anonyymi00004
Tämä kommentti jotenkin tuntui niin pahalta. Ymmärrän sinua, olen joskus ollut tuon kaltaisessa tilanteessa, mutta minulla tulee jotenkin paha mieli sinun puolison puolesta, outoa. Eräs nainen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä kommentti jotenkin tuntui niin pahalta. Ymmärrän sinua, olen joskus ollut tuon kaltaisessa tilanteessa, mutta minulla tulee jotenkin paha mieli sinun puolison puolesta, outoa. Eräs nainen.
Hah! Tiedätkö kuinka tyranneja ja henkisesti lyttääviä jotkut voivat olla - et. Ei ole mitään mieltä pahoitetettavaa
- Anonyymi00008
Mihin verrattuna?
Miten toivot suhteen muuttuvan ystävyydestä rakkaudeksi?
Ehkä hyvä syy erota. Vaikea sanoa, kun ei tiedä millainen teidän suhde on. - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Historia, sillä on merkitystä. Ei ole syytä pahaan mieleen. Mielikuvat voivat värittyä omien kokemusten kautta… Se, mitä yritän sanoa on, että kaikki on hyvin. Kukaan ei ole tulossa jätetyksi. Sellaisesta ei ole kyse. Ihmiset voivat sopia asioita joskus niin, että molemmat ovat samaa mieltä asioista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hah! Tiedätkö kuinka tyranneja ja henkisesti lyttääviä jotkut voivat olla - et. Ei ole mitään mieltä pahoitetettavaa
No tietenkin jos noin on. Jos rakastaa toista, ei tahallisesti tee toiselle pahaa mieltä!
- Anonyymi00006
Keskityn häneen ihan yhtä paljon kuin aina olen keskittynyt. Sinä olet tullut elämääni ihanana bonuksena.
n>m- Anonyymi00012
No kiva juttu. Olla bonus. No thx. Sivu
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No kiva juttu. Olla bonus. No thx. Sivu
Olisinhan minäkin sinulle sellainen.
n>m - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisinhan minäkin sinulle sellainen.
n>mOhi! Sivu
- Anonyymi00007
Ai siihen samaan sukupuoleen?
- Anonyymi00013
https://youtu.be/iqGOUlYABA8?si=tmYc_h6EFOFKWqUo koska jos olet eräs nuorempi niin kukaan toinen maanpäällä fyysisesti elävä/oleva ei ole yhtä paljon ajatuksissani. m>n
- Anonyymi00016
Tämä on kuin jostain elokuvasta koko juttu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tämä on kuin jostain elokuvasta koko juttu.
https://youtu.be/kbzGbueSN2M?si=lnfg_f66SdSaDOsT niinhän se on joo.
- Anonyymi00019
Olisi kiva tietää, jos on jonkun ajatuksissa. Sivu
- Anonyymi00020
mutta hänhän keskittyy.
- Anonyymi00022
En voi vaikka haluaisin. Ei nähdä enää missään eikä ole yhteystietoja. Täällä palstalla vaan puran ajatuksia ja kaipailen.
- Anonyymi00023
Kyllä hän keskittyy joten älä sinä huolta kanna meidän jutusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459