Miten opettaa nuori uroskoira jalannostoon

Anonyymi-ap

Nyt tarvittaisiin neuvoja. Meillä on 11 kuukautta vanha ajokoiran pentu, joka ei osaa vieläkään nostaa jalkaa virtsatessaan. Olen syöttänyt nameja ja yrittänyt itsekin näyttää mallia, mutta homma ei näytä vaan toimivan. Olen kohta 70-vuotias naisihminen ja omatkin lonkat ovat kovilla esitysteni takia. Ukkokin uhannut lähteä ongelmamme vuoksi. Minulta mennyt unetkin, kun niin ahistaa. Mitä meistä ajatellaan, kun on noin pöljä koira?

8

198

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei se ole pöljä.
      Meidänkin 2 urosta pissasivat 1.5 v saakka kuin tytöt..nyt kyllä jalka nousee

• Anonyymi00002

Kyllä uroskoiran tulee nostaa jalkaa viimeistään 8 kk ikäisenä. Jos ei nosta niin on luultavasti kyse seksuaalisesti poikkeavasta yksilöstä. Kannattaa viedä koira hetimmiten Reetalle, josko kyse olisi mieshormonin puutteesta. Aika huvittaviahan ne urosten eka nostot ovat, kun piski huojuu puolelta toiselle toimituksen aikana. Jos koira osoittautuukin sukupuolineutraaliksi, tms. niin voihan siitä kelpo ajaja tulla siitä huolimatta. Kannattaa tosiaan näyttää mallia koiralle sekä emännän että erityisesti isännän.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ei täällä ole eläinlääkäriä paitsi lehmille.

• Anonyymi00007
        UUSI

Isännän pitää kulkea edellä ja nostaa jalkaa ja suhauttaa puunkylkeet pissat, kun tämän tekee kymmenen kertaa niin koira yleensä oppii.

• Anonyymi00003

Kerrankin asiallinen aloitus tällä palstalla.

• Anonyymi00004
      UUSI

Oo mielissään jos kusee tyttökoiran tavoin niin ei ruiki joka paikkaa

• Anonyymi00005
      UUSI

Meillä melkein opettaminen onnistui, kun naapurin postilaatikon tolppaan koiran kanssa jalan nostoa/ veden heittoa opeteltiin ja tietysti nuuskittiin. Naapuri siitä jotenkin suuttui ja käski lopettaa. Ei sitten tullut karhu koiraa mustista!

• Anonyymi00008
      UUSI

Nuori Nante oli kerran Ranta- Baarissa änskällään valitellut näismyyjälle ettei oikein hallitse sukupuolielämän tekniikoita.
      Nante oli pienesti sikunoissaan nautittuaan silloista Kevyt- olutta sopivasti.
      "Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" totesi kassan takana ollut henkilö ykskantaan.
      Tästä viisastuneena Nante lähti Iskulle kuuntelemaan Honka-humppaa.
      Myöhemmin Nante usein muisteli, että onhan noita tekniikoita tullut Akan kanssa harjoiteltua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1114
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe