Nyt tarvittaisiin neuvoja. Meillä on 11 kuukautta vanha ajokoiran pentu, joka ei osaa vieläkään nostaa jalkaa virtsatessaan. Olen syöttänyt nameja ja yrittänyt itsekin näyttää mallia, mutta homma ei näytä vaan toimivan. Olen kohta 70-vuotias naisihminen ja omatkin lonkat ovat kovilla esitysteni takia. Ukkokin uhannut lähteä ongelmamme vuoksi. Minulta mennyt unetkin, kun niin ahistaa. Mitä meistä ajatellaan, kun on noin pöljä koira?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ei se ole pöljä.
Meidänkin 2 urosta pissasivat 1.5 v saakka kuin tytöt..nyt kyllä jalka nousee - Anonyymi00002
Kyllä uroskoiran tulee nostaa jalkaa viimeistään 8 kk ikäisenä. Jos ei nosta niin on luultavasti kyse seksuaalisesti poikkeavasta yksilöstä. Kannattaa viedä koira hetimmiten Reetalle, josko kyse olisi mieshormonin puutteesta. Aika huvittaviahan ne urosten eka nostot ovat, kun piski huojuu puolelta toiselle toimituksen aikana. Jos koira osoittautuukin sukupuolineutraaliksi, tms. niin voihan siitä kelpo ajaja tulla siitä huolimatta. Kannattaa tosiaan näyttää mallia koiralle sekä emännän että erityisesti isännän.
- Anonyymi00006UUSI
Ei täällä ole eläinlääkäriä paitsi lehmille.
- Anonyymi00007UUSI
Isännän pitää kulkea edellä ja nostaa jalkaa ja suhauttaa puunkylkeet pissat, kun tämän tekee kymmenen kertaa niin koira yleensä oppii.
- Anonyymi00003
Kerrankin asiallinen aloitus tällä palstalla.
- Anonyymi00004UUSI
Oo mielissään jos kusee tyttökoiran tavoin niin ei ruiki joka paikkaa
- Anonyymi00005UUSI
Meillä melkein opettaminen onnistui, kun naapurin postilaatikon tolppaan koiran kanssa jalan nostoa/ veden heittoa opeteltiin ja tietysti nuuskittiin. Naapuri siitä jotenkin suuttui ja käski lopettaa. Ei sitten tullut karhu koiraa mustista!
- Anonyymi00008UUSI
Nuori Nante oli kerran Ranta- Baarissa änskällään valitellut näismyyjälle ettei oikein hallitse sukupuolielämän tekniikoita.
Nante oli pienesti sikunoissaan nautittuaan silloista Kevyt- olutta sopivasti.
"Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" totesi kassan takana ollut henkilö ykskantaan.
Tästä viisastuneena Nante lähti Iskulle kuuntelemaan Honka-humppaa.
Myöhemmin Nante usein muisteli, että onhan noita tekniikoita tullut Akan kanssa harjoiteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459