Niin paljon pahaa vaikka oli rakkauttakin
Vastaukset 15
- Anonyymi00002
Näinhän se menee. Sinä olit hyvä ja minä olin paha!👏🏻
- Anonyymi00003
Kerro lisää, millaista aiheuttanut?
- Anonyymi00010
Täällä tämä guben kuulustelija iskussa ennen porsaan piarua. T naiselta
- Anonyymi00004
Sen siitä saa, pitäis valita niin hyvä mies, että aiheuttaisi vain hyvää. Ehkä valitset ensi kerralla toisenlaisen miehen.
- Anonyymi00006
Se osuu sinunkin kohdalle kun elämääsi tulee huijari joka vedättää sut pahasti.
- Anonyymi00011
Ja sinä gubelle mutkattomasti analyyseja luuppaava misogyyninen vikisijä olisit se parempi mies vai? T naiselta oot sketsi
- Anonyymi00005
Muista sanoa heti seuraavalle oletko varattu vai et.
- Anonyymi00013
Sitäkö sinä olet yön synkkyyden keskellä kans pakkoajatellut? Hae apua. Sivusta tiiät kyllä
- Anonyymi00007
Nainen aiheutti paljon pahaa mutta se on jo anteeksi annettu aikaa sitten!
- Anonyymi00015
Vai aiheutitko sinä pahaa naiselle ja nainen toi vaan totuuden sinusta ilmi? Sinun kohdalla ei peiliin katsominen auta. Pahinta sinulle olisi katsoa minua silmiin. Siksi pelkäätkin kohdata minut, koska tiedät minun tietävän koko sinusta totuuden 😊
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vai aiheutitko sinä pahaa naiselle ja nainen toi vaan totuuden sinusta ilmi? Sinun kohdalla ei peiliin katsominen auta. Pahinta sinulle olisi katsoa minua silmiin. Siksi pelkäätkin kohdata minut, koska tiedät minun tietävän koko sinusta totuuden 😊
Jotkut naiset on sellaisia, että kun heidän kanssaan ei pelailu onnistu, paljastuu miehen todellinen sisin.
- Anonyymi00008
mun pulleasta p illusta saa hyvin kiinni
- Anonyymi00012
Sori, mutta jos on rakkautta, pahuus ei kuulu siihen. Joten siitä voit päätellä, että rakkaudesta ei koskaan ollut edes kyse.
- Anonyymi00014
Mistä sitten?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistä sitten?
Toi on totta .
Toksinen, jännittä ja intohimoinen valta fantasiointi on eri asia kun rakkaus.
Ja tekemisen meininki
Rakauteen ei kuulu ylläolevat .
Vaan se henkilö joka tuo turvas. Rauhaa
Vakautta, jonka kanssa tehdään arjen juttuja yhessä ja jatasn helliä rommantyisia hetkiä.
Kun raukkaus on yllä olevaa väärää
Ja toksists tyuppiä
Pitää puhua riippuvuudesta .
Tarkemmin ottaen seksiriipouvuudesta !
Toinen riiputtaa koska halut vie!
Jonka luulee olevan monesti just sitä
Ja siks tää maa täytyy seksuaslivällan uhreista !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741320- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29634- 50632
- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht374583- 63543
- 84508
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474