Sen tiesi heti kun oven laittoi kiinni, rämähdys kuului. Sama meno jatkui auton sisällä. Kaikki tehty toyota luokan halvasta muovista. Ei ole ovissa tikkauksia vaan jotain tekonahkaa ne on vaikka autossa oli paras varustelu. M sport penkit on ihan näyttävät mutta huomasin että nehän onkin tekonahkaa. Autossa oli harman/kardon stereot, ei mitään premium tasoa todella nekään. Ylihinnoiteltu auto laatuun nähden.
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Voi harmi, otan osaa jos sinulla ei ole siihen rahaa.
- Anonyymi00003
Luulet aina että jos ei bemarista tykkää se on kateutta tai ei ole rahaa? Huvittavia juttuja ja aina sama laulu sulla.
Käy itse ix3 sisällä toteamassa laaduttomuus.
Itse ajan ihan eri luokan autolla kuin halpa ix3
- Anonyymi00002
On IX3:ssa kyllä asiat silti volvon EX60 paremmin joka on tippunut ihan kokonaan pois premium tasolta. XC60 aivan eri luokan peli.
Ei tuo bemarin sisusta ole enää toki sitä mitö se oli takavuosina, alas on vajottu materiaaleissa.- Anonyymi00004
Saakohan tuota EX60:stä tekstiiliverhouksella? Se on minusta paras materiaali penkkeihin. Nahkapenkeistä en välitä, koska en aja taksia, eikä minulla ole enää kurapettereitä kuskattavana. Muövipenkit minulla oli viimeksi Thriumph Heraldissa, eikä ne kiinnosta ilman uutta verhoilua.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saakohan tuota EX60:stä tekstiiliverhouksella? Se on minusta paras materiaali penkkeihin. Nahkapenkeistä en välitä, koska en aja taksia, eikä minulla ole enää kurapettereitä kuskattavana. Muövipenkit minulla oli viimeksi Thriumph Heraldissa, eikä ne kiinnosta ilman uutta verhoilua.
Tekstiiliverhoilu on kyllä viimeinen mitä autoon ottaisin. Siinä näkyy sotkut kuitenkin aina. Märkänä kun tulet autoon niin penkkikin on sitten täynnä jälkiä. Ja se tekstiili imee myös hajuja kuten jos piereskelee tai jos ei ole muistanu vaihtaa kalsareita, pershiki tarttuu ja haisee sitten helteellä jo autoon tullessa.
Nahka on hyvä ja niin että siinä on myös ilmastointi lömmityksen lisäksi. Nahka on helppo pitää puhtaana ja tuoksuu arvokkaalle.
EX60 en kyllä yli 65 tonnia maksaisi, siihen hintaan autohan on ihan ok perusauto. Nykyään kun uusien autojen keskihinta on jo 50 tonnia. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saa laadukkaalla villakankaalla lisävarusteena.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tekstiiliverhoilu on kyllä viimeinen mitä autoon ottaisin. Siinä näkyy sotkut kuitenkin aina. Märkänä kun tulet autoon niin penkkikin on sitten täynnä jälkiä. Ja se tekstiili imee myös hajuja kuten jos piereskelee tai jos ei ole muistanu vaihtaa kalsareita, pershiki tarttuu ja haisee sitten helteellä jo autoon tullessa.
Nahka on hyvä ja niin että siinä on myös ilmastointi lömmityksen lisäksi. Nahka on helppo pitää puhtaana ja tuoksuu arvokkaalle.
EX60 en kyllä yli 65 tonnia maksaisi, siihen hintaan autohan on ihan ok perusauto. Nykyään kun uusien autojen keskihinta on jo 50 tonnia.Kyllä se sun ripuliraidan käry tarttuu nahkaan ihan yhtä hyvin. Se ”arvokas” nahantuoksukin haihtuu kovin nopeasti.
- Anonyymi00030UUSI
Eihän Volvo koskaan ollut premiumauto, eikä ole nytkään.
- Anonyymi00006
IX3 sisällä ratissa ja muuallakin on alumiinia...ai mutta sehän onkin alumiinin väriseksi maalattua muovia nykyään...auton hinta 80ke..
- Anonyymi00008
Miksi sisustassa pitäisi käyttää kalliita materiaaleja kun saman näköinen maksaa vähemmän.
Ei sitä aitoa puutakaan olla käytetty vuosikymmeniin kuin joissain Rolsseissa? - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi sisustassa pitäisi käyttää kalliita materiaaleja kun saman näköinen maksaa vähemmän.
Ei sitä aitoa puutakaan olla käytetty vuosikymmeniin kuin joissain Rolsseissa?Kyllä mercedes käyttää ihan aitoa puuta C sarjassa ja GLC sarjassakin. Ja alumiini on ihan aitoa jo A sarjassa. Jos ostetaan premium auto niin kyllä nyt sentään aidot materiaalit tulee olla eikä mitään tekinahkaa ja rämpylämuovia joka maalattu vaikka alumiinin värillä...suorastaan noloa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei sitä aitoa puutakaan olla käytetty vuosikymmeniin kuin joissain Rolsseissa?Sillon voi ostaa toyotan tai dacian jos alumiinin värinen muovi menee ostajalla oikean alumiinin edelle. Premium autojen ystävät ostavat niitä jotta saa rahoille vastinetta.
- Anonyymi00012
IX3 on aivan raakile kun verraa mercedes GLC EV. Kuin eri luokan autoja, katsokaa mersun sisätilan laatua. IX3 hype joutuu todella outoon valoon kun ovetkin rätsähtää halvan oloisesti kiinni.
- Anonyymi00013
Kun hinta, koko, tehokkuus, ominaisuudet kohtaavat, tuloksena on Audi Q5 hiljainen/konserttisali. Sellainen auto meillä, Olen tyytyväinen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kun hinta, koko, tehokkuus, ominaisuudet kohtaavat, tuloksena on Audi Q5 hiljainen/konserttisali. Sellainen auto meillä, Olen tyytyväinen.
Älä valehtele!
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Uusi Q5 ei ole hiljainen vaan suorastaan meluisa auto kun siinö on vielä polttomoottori. Lisäksi Q5 on erittöin ahdas volvo XC40 kokoinen auto sisätiloiltaan tai pienempi jopa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Uusi Q5 ei ole hiljainen vaan suorastaan meluisa auto kun siinö on vielä polttomoottori. Lisäksi Q5 on erittöin ahdas volvo XC40 kokoinen auto sisätiloiltaan tai pienempi jopa.
Kerro mikä olisi parempi katumaasturi hintaluokassa 65 000 - vajaa 80 000 euroa ?
Audi Q 5 on todella hiljainen auto. Ainoa asia mistä Audia on moitittu, on pienehkö tavaratila. Akku vie tilaa. Kerro ! - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kerro mikä olisi parempi katumaasturi hintaluokassa 65 000 - vajaa 80 000 euroa ?
Audi Q 5 on todella hiljainen auto. Ainoa asia mistä Audia on moitittu, on pienehkö tavaratila. Akku vie tilaa. Kerro !Tuossa alempana mainittu MB GLC 400EV. Sen hakee kauoasta 80t pihaansa.
- Anonyymi00015
Aloittajan kuvaama sisämateriaalien kuvaus "Kaikki tehty toyota luokan halvasta muovista", ei osu maaliinsa. Toyotan muovi ei muutu miksikään auton eliniän aikana (n. 30 vuotta). Eurooppalaisilla valmistajilla on ollut tapana kuorruttaa muovi mm. jollakin (10 vuotta max kestävällä) "soft-touch" pinnoitteella.
Auton ostaessa, kuorrutus saattaa viehättää, ajan kuluessa vi..ttaa.- Anonyymi00017
Bemariin ei saa edes rahalla kunnon soittimia näköjään, ix3.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Bemariin ei saa edes rahalla kunnon soittimia näköjään, ix3.
Ajettavuuden siinä saa, luokkansa paras ajaa. Mutta melutaso ja mukavuus ei ole hyviä. Sisusta kuin 40ke autossa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ajettavuuden siinä saa, luokkansa paras ajaa. Mutta melutaso ja mukavuus ei ole hyviä. Sisusta kuin 40ke autossa.
Häviää mb glc 400 ev:lle laadussa 100-0.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Häviää mb glc 400 ev:lle laadussa 100-0.
Ehkä sinä ajattelet niin koska tuskin olet nähnyt edes autoja. Testaajien mielestä samantasoisia laadussa (AMS testin mukaan).
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ehkä sinä ajattelet niin koska tuskin olet nähnyt edes autoja. Testaajien mielestä samantasoisia laadussa (AMS testin mukaan).
Käy istumassa MB GLC 400ev ja mene sitten IX3 neue klasseen, ero on valtava mersun hyväksi. Kuin eri luokan autoja.
- Anonyymi00023
Bemarin ix3 on kuin joku MINI sisältä. Mitkä on ne kangaslists kalliissa autossa, eikä niitä vaihdeta edes rahalla hinnaston mukaan puuhun, alumiinii, hiilikuituun...ei mihinkään..
- Anonyymi00025
Jopa 3-sarjassa oli takavuosina ovet aitoa nahkaa ja upeat tikkaukset myös sai kyynernojaan. Nykyään tehdään ovet keinonahasta ja muovista. Ilman tikkauksia. Ratin keskikehäkäänneinole tikattu enää bemarilla. Tikkauksia ei saa kojelaudan yläosaankaan joka tekee autosta kuin autosta halvan tuossa luokassa.
IX3 onkin sisältä muoviämpäri lähinä
- Anonyymi00026
Omistan BMW:n mahtava auto. Ruotsalaisten testissä ylivoimainen verrattuna Mersuun ja etenkin Volvoon.
- Anonyymi00027
Bmw:t on mahtavia autoja. Korjaamot tykkää kaikkein eniten.
- Anonyymi00028
Mullapa sykkii. Spruit spruit. Mb on hyvä auto, samoin bmw.
- Anonyymi00029
Miksi bemarilla ajetaan lippis päässä lähes aina kuten teslallakin? Mersu kuskit ajaa ilman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591300
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571228Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1341150- 1011034
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71030- 54922
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6833Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32828Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71689