Sen tiesi heti kun oven laittoi kiinni, rämähdys kuului. Sama meno jatkui auton sisällä. Kaikki tehty toyota luokan halvasta muovista. Ei ole ovissa tikkauksia vaan jotain tekonahkaa ne on vaikka autossa oli paras varustelu. M sport penkit on ihan näyttävät mutta huomasin että nehän onkin tekonahkaa. Autossa oli harman/kardon stereot, ei mitään premium tasoa todella nekään. Ylihinnoiteltu auto laatuun nähden.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Voi harmi, otan osaa jos sinulla ei ole siihen rahaa.
- Anonyymi00003UUSI
Luulet aina että jos ei bemarista tykkää se on kateutta tai ei ole rahaa? Huvittavia juttuja ja aina sama laulu sulla.
Käy itse ix3 sisällä toteamassa laaduttomuus.
Itse ajan ihan eri luokan autolla kuin halpa ix3
- Anonyymi00002UUSI
On IX3:ssa kyllä asiat silti volvon EX60 paremmin joka on tippunut ihan kokonaan pois premium tasolta. XC60 aivan eri luokan peli.
Ei tuo bemarin sisusta ole enää toki sitä mitö se oli takavuosina, alas on vajottu materiaaleissa.- Anonyymi00004UUSI
Saakohan tuota EX60:stä tekstiiliverhouksella? Se on minusta paras materiaali penkkeihin. Nahkapenkeistä en välitä, koska en aja taksia, eikä minulla ole enää kurapettereitä kuskattavana. Muövipenkit minulla oli viimeksi Thriumph Heraldissa, eikä ne kiinnosta ilman uutta verhoilua.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saakohan tuota EX60:stä tekstiiliverhouksella? Se on minusta paras materiaali penkkeihin. Nahkapenkeistä en välitä, koska en aja taksia, eikä minulla ole enää kurapettereitä kuskattavana. Muövipenkit minulla oli viimeksi Thriumph Heraldissa, eikä ne kiinnosta ilman uutta verhoilua.
Tekstiiliverhoilu on kyllä viimeinen mitä autoon ottaisin. Siinä näkyy sotkut kuitenkin aina. Märkänä kun tulet autoon niin penkkikin on sitten täynnä jälkiä. Ja se tekstiili imee myös hajuja kuten jos piereskelee tai jos ei ole muistanu vaihtaa kalsareita, pershiki tarttuu ja haisee sitten helteellä jo autoon tullessa.
Nahka on hyvä ja niin että siinä on myös ilmastointi lömmityksen lisäksi. Nahka on helppo pitää puhtaana ja tuoksuu arvokkaalle.
EX60 en kyllä yli 65 tonnia maksaisi, siihen hintaan autohan on ihan ok perusauto. Nykyään kun uusien autojen keskihinta on jo 50 tonnia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459