Ihmiset hyvät

Anonyymi-ap

eikö kannattaisi hoitaa asiat kaivatun kanssa ihan oikeassa elämässä eikä täällä kirjoitella? Jos kerran näette toisenne, asutte samalla paikkakunnlla tms. niin menkää ihan oikeasti puhumaan keskenänne. Ei ne asiat täällä hoidu. Ei täällä voi tietää kuka kirjoittaa ja kuka vastaa. Voi miettiä että jos et uskalla oikeassa elämässä mennä hänelle puhumaan niin miten uskaltaisit olla hänen kanssaan ollenkaan. Puhuminen on parempi kuin tekstiviestit koska ne ei välttämättä koskaa löydä perille. Kokemusta on siitä.

17

160

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä yritin ja yritin. Mutta ei. Kaikkea hyvää miehelle jatkoon.

• Anonyymi00002

Sattui semmoinen asia että tunteet loppui.

• Anonyymi00004

sittenhän sulla on asiat hyvin ja voit keskittyä muuhun.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

sittenhän sulla on asiat hyvin ja voit keskittyä muuhun.

Joltain loppui joltain ei

• Anonyymi00003

Asutaan eri valtioissa ja mun mielestä elämä ei voi olla pelkkää ikkunasta ulos tuijottelemista, ei tee hyvää kenellekkään. Tosin nähdääm toisiamme lähes joka päivä joka tapauksessa tilanne on haastava

• Anonyymi00005

Tämä juuri onkin niin outoa että ei voi kertoa tunteistaan ja sitten luopuu koko jutusta kun ei saa vastakaikua vaikka toinen ei edes tiedä niistä tunteista. Ja sitten syytellään että hän ei halunnut olla yhdessä vaikka ei ole edes ehdottanut mitään kiinnostuksen kohteelle.

• Anonyymi00006

Ajatelkaa mitä voitte menettää jos ette uskalla! Jos toinen on oikeasti tärkeä ja kiinnostava niin miksi antaa tilaisuuden karata ja miksi menettää kaikki kaunis joka voi olla edessä?

• Anonyymi00008

Kyllä meillä on ihan hyvin asiat tosielämän puolella. On vain tullut tapa tästä kirjoittelusta kun ennen hän katoili, mutta vastasi tätä kautta.

• Anonyymi00009

Joskus ei voi olla tekemisissä, vaikka rakastaakin. En pysty, enkä halua kokea sitä kipua, mitä tunsin hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta en siihen varmasti pysty.

• Anonyymi00010

sama sivusta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

sama sivusta

Toivon sinulle paljon voimia 🙏

• Anonyymi00011

mielummin yksin kun kaksin yksin

• Anonyymi00013

Kyllähän se monelle tulee viimeistään tajuntaan kun ei oikeasti enää voi ja kaivattu on mennyt jo menojaan. Sitten lopuksi käydään surua läpi ja mahdollisesti niitä jossitteluja ja olisiko pitänyt sun muita. Eipä siinä jokaisella on päätöksensä.

• Anonyymi00014

Kaikilla ei ole kykyä kestää omien päätösten seurauksia.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kaikilla ei ole kykyä kestää omien päätösten seurauksia.

Joskus niiden päätösten takana on vaikea valinta kahdesta huonosta vaihtoehdosta. Voi olla paljon rakkautta, mutta ei se yksin riitä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joskus niiden päätösten takana on vaikea valinta kahdesta huonosta vaihtoehdosta. Voi olla paljon rakkautta, mutta ei se yksin riitä.

öö... kaksi huonoa valintaa? mitäs jossittelua sellainen vaatii, jos ei ole hyvää vaihtoehtoa?

• Anonyymi00017
      UUSI

Herran Jumala, EI 😱

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      403
      1557
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      747
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      694
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      54
      669
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      407
      633
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe