Voih niin ikävä sua, olet kyllä todellinen aarre, Harmi kun jouduin muuttamaan eri paikkakunnille. Onneksi kuitenkin nähdään vielä... ;) Meidän taustat kyllä sopii yhteen...
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
"Petteri Poikkijalka & Hullut HuaHuaweit".
- Anonyymi00002UUSI
Niinkö meinaat että kuitenkin vielä nähdään?
Mitkäs taustat sopii yhteen?
Jännä tuo sanavalinta että jouduit muuttamaan eri paikkakunnille. Niikö monikossa oikein. - Anonyymi00003UUSI
Voitais pelastaa toisemme ja pitää toisistamme huolta. Meillä on samanlaiset elämänkohtalot eräällä tapaa, näin minäkin ajattelen. Tule aarteeni takaisin sieltä pian. Milloin nähdään vihdoin?
- Anonyymi00006UUSI
On kyllä myös ikävä häntä joka joka vain hetken oli täällä töissä ja muutti takaisin. Todellakin toivon että vielä kohdataan...
- Anonyymi00007UUSI
Ai. Jouduit muuttaa, ku et saanu enää naapurista vedettyy sähköjäkä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741310- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28627- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84508
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474