Mielipiteitä paikan ruuan tasosta?
Soittoruokala
Anonyymi-ap
521205
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 52
Vanhimmat
Taas näitä rakkikoiria. Haetaan negatiivista paltamon yrittäjistä.
Kehua pitäisi aiheetta, niinkös?
AK
Hyvää lanttukukkoa oli kuhakunkun aikaan tarjolla, nami.
Tultiin syömään Helsingistä asti.
Itteä rupes pierettämään ihan hurjasti tuo.
Hyvää ruokaa, vaarantalolla ei saa samantasoista.
Ei oo Maken lihavellin voittanutta!
Moittiako pitäis.Ihan perusruokaa mitä kotonakin laitetaan.
Vois olla järvikalastakin ruokaa. Lohikeitto on niin joka paikassa. Ahvenesta, hauesta jne saa monenlaista.
Katiskat Kiehimäjokeen niin tuoretta kalaa saatavilla säännöllisesti.
Ps.säävaraus
Siinäpä ohjetta ravintolan omistajalle!
Hyvää kotiruokaa, käykää syömässä.
Kiitos kysymästä, hyvää ruokaa.
Lohikeitto on erinomaista. Onnea yrittäjälle. Suolan määrää voisi vähän vähentää, mutta muuten hyvä.
Samaa mieltä. Lohikeitto on super hyvää!
..voi jos saisi pottumaijon kanssa lanttukukkoa...nam
Norjan moskakalasta tehty velli on poikkeuksetta huonoa. Olisi ekologisempaa tehdä ao. ruoka suoraan siitä kalanrehusta. Maku olisi sama ja olisi vältytty turhalta ajelulta. Muut ruoat ao. paikassa ihan ok. Peukut yrittäjille.
Kummallisia kommentteja. Siinähä kysytään mielipidettä selvällä suomen kielellä.
Mielipiteeni on että hyvää ruokaa.
Mielipiteeni on että jos ei pidä paikan ruuista, ei sinne ole pakko mennä.
Moitetta ei paltamolainen yrittäjä kestä?
...onhan se nähty autokorjaamoiden kanssa...
Lohikeittoako ne immeiset ei mistään saa syödäkseen, kun sitä vaan kehuvat?
Parempaa kuin sinun sörsselisi :)
On ne parempia, mitä sinun :)
Silmänruokaa ainakin, jos Eve on paikalla ja selkäpuolelta saa kattella.
Jos naisista tykkää voi olla noinkin. Nykyisistä paltamolaisista uroksista harvempi tykkää. Eiköhän edetä poikaporukalla.
Kun vain saisin kirjolohikeittoa olisin onnellinen. Ja seuraavana päivänä poronkäristystä. Ja jälkiruoaksi mustikkasoppaa.
norjalaisten Suomeen dumppaama moska on ihan hirvittävä raaka-aine keittiössä. Haisee pahemmalle kuin ulosteessa piehtaroinut koira.
Miettikää vähän. Olisitteko maksaneet markka-aikaan makkarakeittoannoksesta 84mk=13,80 euroa. Muuttakaa eurot markoiksi niin säilyy jonkinlainen suhteellisuudentaju mitä mistäkin kannattaa maksaa. Soittoruokalan ruuat ovat tehty heikoista tarpeista. Missä on ruokien ravintoarvot ? Tuskin tekijä itsekään tietää. Paikka on jo valmiiksi kylällä räkälän maineessa.
Huono nimi ravintolalla paitsi jos makkarakastikkeella ja tuppipotulla aikoo menestyä. Melko tunkkainen mielikuva nimen perusteella. Ihan ku joku Hilsun ruokala.
Hyvä nimi tulee savotta ajat mieleen. Mitäs silloin syötiinkään nyt samaa tarjolle. Savotta päivät pystyyn.
Hilsussahan oli tosi hyvätruoat, nykyisin ei saa sellaista kotiruoka lounasta mistään. On vain mausteilla sotkettuja tulisiakastikkeita ja kumipottuja.
Tännekin voisi kommentoida mitä haluaa sinne ravintolaan ruoaksi, eikä vain valittaa.
Ite toivoisin perinteistä makaronivelliä ja kapakalakeittoa. Kotona äiti teki niitä ja minusta kasvoi kunnon kansalainen hyvällä kotiruualla. Eikä pottupuurokaan huono ruoka olisi. Voisilmä siihen ja ihan menis gourmetista tuossa ruokalassa.
Keitelkää kotona sitä makaronivelliä jos osaatte.Miksi kaikesta etsitään jotain huonoa.Aivan lapsellista touhua.
Sinä et tajua gourmetista. Oot lenkkimakkatyyppi. Perinteisiä ruokia kannattaa kokeilla joskus eikä samoja ku muilla.
Niinhän tuota tiet!
Tämänkin mainoksen maksoi Paltamon kunta.
freud marx engels & jung. soittoruokaloiden naiset.
Hyvää ruokaa, kiitos kysymästä. Samat paksut akat jotka valittavat joka asiasta ovat täälläkin arvostelemassa toisten työtä. Tosin niillä paksuilla akoilla omat aikaansaannokset ovat olemattomia tai huonoja.
Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät;)
Kyllä osaatte sitten kaikesta vikistä.
Kermapiirasta toivoi moni, eli Creampie elikkäs "mälli" .
Vieläkö toimii se kebumesta entisen viinakaupan tiloissa... se oli kiva paikka kun kerran käytiin.
Kyllä toimii ja hyvin on suosittu edelleen.
Rämemajavaa vois laittaa tarjolle.
Metästäjien suosikki ehottomasti.
Kerran olen käynyt lounaalla kyseisessä paikassa, ja ruoka oli maittavaa. Ei voi valittaa :)
Semmonen ihmisestä vapautunut ilma tuoksui.
Kyseisessä Savotassa olen käynyt muutaman kerran lounaalla eikä ole valittamista. Ruoka oli todella hyvää ja maukasta. Paikka oli siisti ja asiakaspalvelu mukavaa ja ystävällistä.
Suosittu ruokapaikka se on.(piste)
Eipä oo kyllä ainakaan viihtyisä vaan kolkko ja vähillä rahoilla tehty välttämään paikallisille. Eipä siinä kun silloinhan se on hyvä kun kerta välttää. Mitäpä sitä turhia panostaa.
Itse voit perustaa paremman. Vai osaatko?
Syömään mennään ei viihtymään