Lupaatko ettet kiusaa?
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
En 🤣
- Anonyymi00017
Haluatko että reagoin, vai olen kun en huomaisi kun alat hullutella?
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Haluatko että reagoin, vai olen kun en huomaisi kun alat hullutella?
Häkellyn kun kysytään mitä haluan.
- Anonyymi00002
En 😂😂
- Anonyymi00003
Okei, pidetään asemat sitten. PS. Mikä riivaa?
- Anonyymi00004
"Doc Jekyll & Mr Pride".
- Anonyymi00006
Aivan, heikkona hetkenä unohdin
- Anonyymi00031
Aina yhtä relevantteja nämä urheilustudion kuulutukset guben hömpämpömppäavauksista. Ihan itsekö keksit näitä? T
- Anonyymi00005
Jos saa halata niin sitten halaan, tarraudun kiinni kuin punkki.
- Anonyymi00010
Enpä tiedä siitä olenko just oikea. Jos haluaa tietää niin silloin ottaa oikeasti selvää. Mitä siinä menettää? Ei mitään, päinvastoin.
- Anonyymi00042
Minua et ainakaan saa koskaan halata!
- Anonyymi00008
Aivan sama jokaiselle mitä saat päähäsi boring
- Anonyymi00009
Mika moring olikin boring 😄
- Anonyymi00036
Joo, on natkuttava nainen aivan totta, että guben kuriositeetit ei kiinnosta juuri ketään
- Anonyymi00011
en ole susta kiinnostunut sulla oli näitä ’sivussuhteita’
- Anonyymi00023
Joo aivan varmasti oli🙄
- Anonyymi00012
työpuhelin pirisi xD
- Anonyymi00013
- "No se on alakerran jeijo pirinen täsä"
- Anonyymi00033
Anonyymi00013 kirjoitti:
- "No se on alakerran jeijo pirinen täsä"
Kuiskaa pummihemmot x ja y uoraan koskiin kiitos hei? Sivusta
- Anonyymi00014
Tietysti mut kuka kysyy?
- Anonyymi00015
Kaikki pois piiloistaan...
En tietenkään kiusaa. - Anonyymi00020
En, ainakaan pahantahtoisesti.
- Anonyymi00024
Pitkä matka Norjasta vai onko jo hotellissa?
- Anonyymi00025
wäpswäps tulee hyvä kuva mietin sua ja olit heti täällä, vaikka en nähny sua täällä pitkään aikaan höhöö
- Anonyymi00026
Toki. Enhän minä mikään kiusaaja ole ollut koskaan.
- Anonyymi00027
kyllä mä rakasta ihmistä sitten vähän kiusaan :) se on rakkautta se
- Anonyymi00028
on tietyt henkilöt jolle ei kannata puhua mitään, kaikki hyvä katoaa kun ne saa tietää. eivät ihan kaikkea.
- Anonyymi00029
tiedän ketä ne on, joten tehdään niille samaa. kytätä jonkun tiedoisuudessa tai omana itsenään ja ryhdytään varastamaan ja viemään niiltä kaikkea. ja, estämään 🙂
- Anonyymi00030
Hyville tyypeille olla jaloja eikä ole tapana kiusotella. M -N.
- Anonyymi00039
Sivusta. Kaikki eivät toimi ja ajattele noin. Ei, vaikka syytä olisi. Jotkut taas eivät kykene näkemään omaa toimintaansa mitenkään vääränä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sivusta. Kaikki eivät toimi ja ajattele noin. Ei, vaikka syytä olisi. Jotkut taas eivät kykene näkemään omaa toimintaansa mitenkään vääränä.
Juuri tuosta on koko ajan ollut kyse! Sellainen henkilö on joko narsisti, tai muuten vinksahtanut, ei sitä muuten voi ymmärtää!
- Anonyymi00032
eikö vituta jo, vasta ollaan alussa, kaikkea mitä yritätte tullaan hakkaamaan takaisin.
- Anonyymi00035
jos ovat saaneet hoitakoot paskansa ihan itse.
- Anonyymi00037
nyt alkaisi minun alkaa saamaan, ei ole teiltä pois mutta ette kamalasti osingoille pääse....
- Anonyymi00038
muistan kyllä kaikki tekonne ja hakkauksenne ja megahakkaulsenne ja niistä hyötyhalut viimeisiltä vuosilta. joten suurempia apuja ei anneta, ja kaikki apu maksettu jo.
- Anonyymi00041
Eemil Kärkkäinen taidat olla Jassua taas etsimässä ja tukka kun töyhtöhyypällä ja pelkäät että Jassu ei tykkää joten päätät laittaa pipon päähän
- Anonyymi00043
Tavisen Jassua tarkoitan ja Raantaa huutelet välillä koska tiedän että olet Rauman Lukon fani koska katsot heidän Logoaan kuin Tavisen Jassua ja se virne tulee Sivari Eemilille sen jälkeen
- Anonyymi00044
Lupaan etten kiusaa sua !
- Anonyymi00045
Kiusaan ja härnään vain rakkaudesta😘🫠
- Anonyymi00049
Kiva🤨
- Anonyymi00046
Masokisti Tn voi varmaan saada kiksit siitä jännityksestä kun tulee piilosta ulos päivän valolla.
Joko sen kuntopyörän veivuu alkaa nyppimään siellä akvaariossa?
TÄHTIÄ NÄHNYTKÄÄN KOKO ÄMMÄ.
VARASTIT SIINÄ MINUN IDEAN 2023 KEVÄÄLLÄ. OLET HUORAKUNINGATAR.- Anonyymi00048
Miten muuten tupakkatauko on pitänyt vai poltatko sisällä?
On siinä maalaamista, seinien.
Todistan sitten vuokranantajalle et poltit sisällä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421014- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686