Tunteita sinua kohtaan. Miksi
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
- Anonyymi00002UUSI
Mikä siinä surullista on?
- Anonyymi00003UUSI
Se että kaikki on kiellettyä itseltä. Rakastua niin tulisesti eikä saisi rakastaa. Se on surullista
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se että kaikki on kiellettyä itseltä. Rakastua niin tulisesti eikä saisi rakastaa. Se on surullista
Sama täällä. Eikä kuitenkaan pysty luopumaan, vaikka kuinka olisi niin päättänyt.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sama täällä. Eikä kuitenkaan pysty luopumaan, vaikka kuinka olisi niin päättänyt.
Mikset pysty
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikset pysty
Suhde velvoittaa jokaisen. Sivusta.
- Anonyymi00004UUSI
Surullista, että oli tunteita jotka hiipuivat, näinhän se täällä menee.
- Anonyymi00005UUSI
Taivaallinen oikeudenkäynti menossa, minulle ilmoitettiin. Odotetaan. Taivas tietää.
Rikokset ihmisyyttä kohtaan alkaneet. Isot kihotkin kuultavana. Ei ole leikkimistä ihmisten terveydellä ja hyvinvoinnilla.Kaikki paljastuu. Huipentuu. Otetaan pop cornit.
- Anonyymi00006UUSI
Niinpä, harmillista että tuli tunteita miestä kohtaan.
- Anonyymi00007UUSI
jotkut vaann tuntee isommin:). it is what it is.
- Anonyymi00008UUSI
koita ottaa kokemuksina xD
- Anonyymi00010UUSI
Sama. Olis pitänyt poistua samasta porukasta jo vuosi sitten. Nyt siellä on jo niin paljon kavereita, että sitä ei tekisi mielellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741340- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29654- 50642
- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht374583- 63543
- 86513
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474