Kuten Anna Puu laulaa.. Meidän täytyy keksiä säännöt rakkaudelle.. Siihen asti kunnes kuolema meidät erottaa?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Minä käsitän tuon aina omalla tavallani. Siten, että ne on ne kahdenkeskiset säännöt, mutta siihen ei kuulu pettämistä.
- Anonyymi00002UUSI
Heitä nyt gubbe helekattiin tämä poprockartistien siteeraaminen, aikuinen mies
- Anonyymi00003UUSI
Joo. Nainen ei nalkuta ja muistaa antaa tarpeeksi usein.
- Anonyymi00004UUSI
haluaisin olla jollekin rakas siihen asti kunnes kuolen mutta ei se ole käytännössä mahdollista kohdallani olen liian eriävä ja kylmä
- Anonyymi00005UUSI
Millä tavalla eriävä, haluasitko kertoa siitä tarkemmin?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Millä tavalla eriävä, haluasitko kertoa siitä tarkemmin?
semmonen pohdiskeleva syvällinen korppi kotka
- Anonyymi00006UUSI
Ihan vitun paskaa musiikkia :DD Siis ei herran jumala
- Anonyymi00009UUSI
Sääntöhän on se, että sinä pysyt uskollisena aviopuolisollesi ja maailmaan saattamillesi lapsille. Ei ole muita sääntöjä , eli et huutele vieraisiin pöytiin.
- Anonyymi00010UUSI
Joo.
Numero 1: rehellisyys aina ja 100%
Numero 2: opetellaan ymmärtämään toista
Numero 3: ei väistellä vaikeita aiheita, jos on toiselle tärkeä
Numero 4: lajitellaan jätteet, henkiset ja huushollin
Numero 5: halitaan aina aamulla ja aina illalla. Ja välissä jos keritään - Anonyymi00011UUSI
Tarkoitetaanko säännöissä avoimen suhteen säännöt?
- Anonyymi00012UUSI
Olen yhden miesoletetun nainem
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4031557- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29694- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht407633- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474