oon miettiny et tulisko mun hautajaisiin ees ketään 😂
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Mun hautajausiin ei tuu ketään kaikki toivoo et kuolen
- Anonyymi00002
Mun hautajaisiin kyllä tulisi, jos saisivat tietää niistä. Mutta eipä tule tietämään. Jos kuulisin itse erään kohdalla hautajaisista, omani tulisi ajankohtaisiksi heti. Tulee kyllä muutenkin pian.
- Anonyymi00004
tunnen kuoleman jotenkin seuraavan mua kyl se sielt hiipii kun mikään ei muutu mä en muutu ajan itse itseni siihen pisteeseen eikä sitä asiaa kannata sääliä jotkun ei vaan opi elämään koskaan
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
tunnen kuoleman jotenkin seuraavan mua kyl se sielt hiipii kun mikään ei muutu mä en muutu ajan itse itseni siihen pisteeseen eikä sitä asiaa kannata sääliä jotkun ei vaan opi elämään koskaan
Ei mitään tai ketään kannatakaan sääliä.
Eikä kannata ajatella että joku säälii jotenkin jos yrittää näyttää että välittää.
Mikään ei voi muuttuakaan jos laitat sille aina vaan vastaan. Toikin on jo varmaan muutos sussa, kun kirjoitit sen ulos sisältäs. Vai mitä olet mieltä itse tuosta?
Oonko täysin väärässä kun sanoin noin?
Ja kyllähän sä oot oppinut elämään, siinähän sä mun käsittääkseni ainakin elät nytkin 🤗 - Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä en ole koskaan aiemmin elämäni aikana pelännyt kuolemaaa paitsi nyt.
Se on omalla tavallaan ollut aina jollakin tavalla osana mun elämääni.
Välillä vahvemmin välillä heikommin, joskus hetkittäin jopa lähes kokonaan piilossa.
Mutta nyt tää on kaikin tavoin erilaista kun ikinä ennen on ollut.
Enkä mä oikeesti tiedä mitä mun pitää tehdä.
- Anonyymi00005
Mun tapauksessa taitaa käydä niin, että sinne tulee mulle vieraita henkilöitä ja niitä on paljon. Siihen on syynsä.
- Anonyymi00010
Ai. Kenen puolesta sitte aattelit delata? Anatulkun uhrin puolesta vaa kyselen.
- Anonyymi00006
Sun täytyy suorittaa KYS julkisesti niin lisätään sun tähän Hurmaava joukkoiysemurha larppi tempaukseen ja sua muistetaan niin kauan kun ollaan hengissä / perintö jatkuu. Tee hieno nii varmasti muistetaan. Saat isot hautajauset ja pitkän muistotilaisuuden, oot joka pikkujouluissa esillä kuha on hieno kys
- Anonyymi00009
Käy se vihreän puolueen paikallinen puheenjohtaja , siviilivirka verotoimistossa , tarkastamassa oletko oikeasti arkussa ja onko perikunta varakkaan näköistä , pystyisikö perintöveroa minkä verran noin arviolta ja yläkanttiin määräämään ...
- Anonyymi00013
No minäkin luulen kuolevani jokaisen 4 tunnin krapulan jälkeen,vutsi vitsi kaksista pitää pitää huolta ja muiden kiilan kiihoittaman on syytä men̈ä käelle.no ei cän jokainen jonka tussu kaipaa siliteliä 3 päivän välein saaköön satsin siemeniä.🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi00014
No olipa Android taas kiihoittunut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466