Iskeekö ahdistus?

Anonyymi-ap

Tämä nyt on toisaalta tyhmää, kun tuskin asia on niin.
Mutta olen huomannut, että minua ahdistaa olla samassa tilassa sellaisten miesten kanssa, jotka ovat kiinnostuneet minusta.
Ehkä minä vain luen tilanteen väärin, eikä mistään kiinnostuksesta ole edes kyse.
Mutta vilkuilua yms.
Minua alkaa ahdistaa.
Ja ristiriitaista tässä on se, että jos itse olen ihastunut, niin en ymmärrä kyllä yhtään miesten käytöksestä mitään kiinnostuksen merkkejä.

12

174

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Elät liikaa mielikuvitusmaailmoissa. Jos olet jostakin kiinnostunut, mene juttelemaan, muista sinun ei tarvitse välittää ollenkaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Niin, tiedän sen kyllä. Ei minusta kukaan ole kiinnostunut, minä vain kuvittelen kaiken. Kiitos, kun selvensit asian, ei tarvitse enää ahdistua.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin, tiedän sen kyllä. Ei minusta kukaan ole kiinnostunut, minä vain kuvittelen kaiken. Kiitos, kun selvensit asian, ei tarvitse enää ahdistua.

no ei varmaan ole nnii jos esim estää kokoajan sivusta

• Anonyymi00003
      UUSI

Opettele ensin ymmärtämään omat kirjotukses. -sivu

• Anonyymi00005
        UUSI

Älä kommentoi, jos et ymmärrä lukemaasi.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olisiko kyse siitä, että sinua ahdistaa, jos sinuun kiinnittävät huomiota miehet joista et ole kiinnostunut?

Kyllä minuakin nimittäin ahdistaa tilanteessa, jossa huomio tulee taholta, joka ei herätää minussa kiinnostusta.

Silloin, kun on ihastunut ei välttämättä tunnista onko tunne molemmin puolinen. Toisaalta turhaan jännittää juttusille menemistä sillä, jos löytyy kemiaa, on lähestulkoon samantekevää millä sanoilla aloitteen tekee.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ehkä se on niin? En osaa sanoa... Eikö minun pitäisi tuntea oloni jotenkin imarrelluksi tai jotakin?
        Mutta minua vain ahdistaa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ehkä se on niin? En osaa sanoa... Eikö minun pitäisi tuntea oloni jotenkin imarrelluksi tai jotakin?

Hyvä pylly sulla ainaki on, mitä nyt vähän aikaa ihailin

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Imarrelluksi olonsa tuntee silloin, kun huomiota antaa mies, josta on itsekin kiinnostunut.

Ehkä on heitäkin, joille kaikki huomio on imartelevaa, mutta ei sinun tarvitse sen takia yrittää muuttaa tunteitasi.

Toisaalta on heitä, joiden kiinnostukselle ei edes halua antaa kannustusta. Ihan jo oman turvallisuutensa takia.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hyvä pylly sulla ainaki on, mitä nyt vähän aikaa ihailin

Missä ihmeessä olet sitä katsonut.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Imarrelluksi olonsa tuntee silloin, kun huomiota antaa mies, josta on itsekin kiinnostunut.

Ehkä on heitäkin, joille kaikki huomio on imartelevaa, mutta ei sinun tarvitse sen takia yrittää muuttaa tunteitasi.

Toisaalta on heitä, joiden kiinnostukselle ei edes halua antaa kannustusta. Ihan jo oman turvallisuutensa takia.

Tätä minä ehkä juuri pelkään. Jos ne miehet kuvittelee, että minäkin olen kiinnostunut ja sitten tekevät jotain. Ovat liian päällekäyviä.
        Eivät mahdollisesti ymmärrä, että mitä ei tarkoittaa. Kun kuvittelevat jonkun katseen tms. myöntymisen merkiksi.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Missä ihmeessä olet sitä katsonut.

Ulkona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      443
      1946
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      814
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      31
      773
    5. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      440
      737
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      731
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      665
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      39
      595
    9. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      586
    10. Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut

Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 3
      Salaliittoteoria
      1
      576
    Aihe