Olenko harhoissa, kun jo aika usein tulee mieleen, että lähetät piiloviestejä minulle symboleja käyttämällä? Mieluummin se varmaan on niin, että toivoo liian kovaa ja näkee merkkejä kaikessa.
Mitä mieltä olet sinä? Itse sen tiedät.
Minusta tuntuu, että annat merkkejä
16
341
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ei oo harhaa,mul on niin ikävä!
- Anonyymi00002
Et oo harhas rakas.
Toivon mitään muuta niin paljon
Kuin et pääsisin kohtaan sut.
Mietin vaan et mistä tiiät kuka oon irl.
🩷🌻🌻💛lle.
🐸💛🌱🌱🫶 - Anonyymi00003
Ollaan molemmat harhoissa kai
- Anonyymi00004
Kuten 🖕🖕🖕
- Anonyymi00007
Näitä ei ole laittanut. Vielä.
- Anonyymi00005
Minä en ainakaan lähetä mitään piiloviestejä kenellekään omasta mielestäni. Aloituksissani on aina tunnisteet ja ne ovat aina samalle tyypille.
Nämä kirjoitukset palstalla eivät johda yhtään mihinkään, vaikka sanoisi asiat suoraankin ilman piiloviestejä. Piiloviestien lähettely on siis ihan turhaa ajan tuhlausta.- Anonyymi00010
Onko selkeät tunnisteet?
- Anonyymi00006
Laitan aika paljon piilojuttuja ja välillä aika selviäkin.
- Anonyymi00008
En laittele piiloviestejä. Merkit, jotka laitan, ovat tarkoituksella laitettuja.
- Anonyymi00009
Ole harhoissa, usko vaan.
- Anonyymi00011
En käytä symboleja viestien lähettämiseen. Miksi tehdä tunnisteista vaikeampia kuin ne muutenkaan ovat?
- Anonyymi00012
Olen tehnyt suojelussinetin meidän sielunsopumusta turvaamaan. Sinun vieressä on ihminen joka käyttää loitsuja ja mustaa magiaa estääkseen sinua tulemasta luokseni, mutta tuon suojelevan sinetin myötä tulet pian heräämään illuusioistasi ja lähestyt minua jälleen jotta sielunsopimuksemme toteutuu! Ehkä näet tuon suojelussymbolin mielessäsi, koska meillä on tämä 5D- yhteytemme ❤️🙏💫.
Sinulle rakas Pm! ❤️
Tumma Mn- Anonyymi00017
Kaikkea ihmiset uskoo. Ihan oikeasti tuolla viestillä vaan mustamaalaat kaikkia pakanoita.
Tule nyt järkiisi sieltä. Ei aikuinen voi olla noin sekaisin.
- Anonyymi00013
Numerologia on meidän juttu, vai?
- Anonyymi00015
No tietty mitä muutakaan
- Anonyymi00016
Aina vähän kryptisesti oikeastaan. Ei ole varsinaisesti mitään asiaa. Vaan ettei oikein kannata selittääkään. Silti haaveilee vielä rakkaudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466