Kuka on Suomen turhin ja ikävin julkkis?

Anonyymi-ap

Ehdotuksia kehään?

21

150

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Orpo

• Anonyymi00002

Mauri Peltokangas. Kuuluisi syytettyjen penkille ilkeyksiensä takia oikeuteen kun kerran raamattua lainannut ihminenkin joutui syytetyksi. Tasapuolisuutta pitää olla.

• Anonyymi00019

Onks se myös täällä?

• Anonyymi00003

Kaikki julkkikset ovat kuin väkisin tehtyjä, ikäänkuin ei olisi muita vaihtoehtoja.

• Anonyymi00004

En seuraa mitään julkkisuutisia, joten en tiedä.

• Anonyymi00005

Robin

• Anonyymi00014

muistan aina ku se biisi tuli ylä asteel :D.

kato mua mä oon *****🙆🏼‍♀️

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

muistan aina ku se biisi tuli ylä asteel :D.

kato mua mä oon *****🙆🏼‍♀️

Positiivinen nuori persoona. Aina hymyilemässä. Tykkään.

• Anonyymi00006

Kaikki sellaiset julkkikset, jotka eivät aidosti herätä kiinnostusta vaan on pitänyt varta vasten merkata esim. jonkun lehden kautta julkkikseksi, että saisi lehteen jotain täytettä. Tuollainen julkkisjahti lähti Nykäsestä tai aikaisemmin vastaavista ja hänestä kirjoitettiin kaikkea muuta kuin hänen saavutuksistaan, lähinnä negatiivisia juttuja.

• Anonyymi00007

AT.....................................................................

• Anonyymi00008

Ei kiinnosta julkkikset.

• Anonyymi00009

Sara Sieppi

• Anonyymi00010

Johanna Tukiainen

• Anonyymi00020

Ei muuten oo turha julkkis. Tukiaisen ansiosta naiset näki millaisia sikoja moni mies on. Haukkuneet sen ja Herranen aika mikä onkaan oma pärstä ja kroppa näillä vanhoilla koinsyömillä miehillä.

• Anonyymi00011

En tunne julkkiksia, mutta sanoisin, että kaikki sellaiset, jotka ovat julkkiksia vain julkisuuden takia eikä sen takia, että heidän ammattinsa on julkinen (muusikot, näyttelijät, tv-tai radiotoimittajat jne.) Esim. salarakkaat.

• Anonyymi00012

Kaikki reality ohjelmien tekojulkkikset. Love Island, Temptation island, BB, selviytyjät ... mitä näitä nyt on. En seuraa niitä ollenkaan.

• Anonyymi00017

En seuraa minäkään koskaan.

• Anonyymi00015

no kyllä noita turhia riittäis listaks asti? mitä ovat ylipäätään edes tehneet? puhua pälpättäneet sex leluista jossain vtun tylsässä podissa ja naama jokapaikassa .. jeesus

• Anonyymi00016

En halua kenestäkään ihmisestä puhua turhana, mutta tämä salmisen Roope ja isänsä eivät kuulu lemppareihin. Miten voi vaatia ja odottaa että itseään tuhoava äiti ottaa yhteyttä jota miehet pahoinpidelleet. Miksu kumpikaan ei yritä auttaa lapsen äitiä/omaa äitiään.

Hirveä olo kun mietin raakuutta ja julmuutta jota media ja lehdistö ja miehet aiheuttaneet Roopen äidille. Aivovamman jne.

Varmaan suurin osa miehistä on hirviöitä. Roopen teolle sattui todistajia. Se on harvinaista.

• Anonyymi00021

Ensimmäinen hyvän näköinen alkoholisti äiti ketä juntit ei palvo.Aikamoista.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ensimmäinen hyvän näköinen alkoholisti äiti ketä juntit ei palvo.Aikamoista.

Ei se oo palvontaa jos porukalla painetaan pizaa. 3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10