Ehdotuksia kehään?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Orpo
- Anonyymi00002
Mauri Peltokangas. Kuuluisi syytettyjen penkille ilkeyksiensä takia oikeuteen kun kerran raamattua lainannut ihminenkin joutui syytetyksi. Tasapuolisuutta pitää olla.
- Anonyymi00019
Onks se myös täällä?
- Anonyymi00003
Kaikki julkkikset ovat kuin väkisin tehtyjä, ikäänkuin ei olisi muita vaihtoehtoja.
- Anonyymi00004
En seuraa mitään julkkisuutisia, joten en tiedä.
- Anonyymi00005
Robin
- Anonyymi00014
muistan aina ku se biisi tuli ylä asteel :D.
kato mua mä oon *****🙆🏼♀️ - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
muistan aina ku se biisi tuli ylä asteel :D.
kato mua mä oon *****🙆🏼♀️Positiivinen nuori persoona. Aina hymyilemässä. Tykkään.
- Anonyymi00006
Kaikki sellaiset julkkikset, jotka eivät aidosti herätä kiinnostusta vaan on pitänyt varta vasten merkata esim. jonkun lehden kautta julkkikseksi, että saisi lehteen jotain täytettä. Tuollainen julkkisjahti lähti Nykäsestä tai aikaisemmin vastaavista ja hänestä kirjoitettiin kaikkea muuta kuin hänen saavutuksistaan, lähinnä negatiivisia juttuja.
- Anonyymi00007
AT.....................................................................
- Anonyymi00008
Ei kiinnosta julkkikset.
- Anonyymi00009
Sara Sieppi
- Anonyymi00010
Johanna Tukiainen
- Anonyymi00020
Ei muuten oo turha julkkis. Tukiaisen ansiosta naiset näki millaisia sikoja moni mies on. Haukkuneet sen ja Herranen aika mikä onkaan oma pärstä ja kroppa näillä vanhoilla koinsyömillä miehillä.
- Anonyymi00011
En tunne julkkiksia, mutta sanoisin, että kaikki sellaiset, jotka ovat julkkiksia vain julkisuuden takia eikä sen takia, että heidän ammattinsa on julkinen (muusikot, näyttelijät, tv-tai radiotoimittajat jne.) Esim. salarakkaat.
- Anonyymi00012
Kaikki reality ohjelmien tekojulkkikset. Love Island, Temptation island, BB, selviytyjät ... mitä näitä nyt on. En seuraa niitä ollenkaan.
- Anonyymi00017
En seuraa minäkään koskaan.
- Anonyymi00015
no kyllä noita turhia riittäis listaks asti? mitä ovat ylipäätään edes tehneet? puhua pälpättäneet sex leluista jossain vtun tylsässä podissa ja naama jokapaikassa .. jeesus
- Anonyymi00016
En halua kenestäkään ihmisestä puhua turhana, mutta tämä salmisen Roope ja isänsä eivät kuulu lemppareihin. Miten voi vaatia ja odottaa että itseään tuhoava äiti ottaa yhteyttä jota miehet pahoinpidelleet. Miksu kumpikaan ei yritä auttaa lapsen äitiä/omaa äitiään.
Hirveä olo kun mietin raakuutta ja julmuutta jota media ja lehdistö ja miehet aiheuttaneet Roopen äidille. Aivovamman jne.
Varmaan suurin osa miehistä on hirviöitä. Roopen teolle sattui todistajia. Se on harvinaista.- Anonyymi00021
Ensimmäinen hyvän näköinen alkoholisti äiti ketä juntit ei palvo.Aikamoista.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ensimmäinen hyvän näköinen alkoholisti äiti ketä juntit ei palvo.Aikamoista.
Ei se oo palvontaa jos porukalla painetaan pizaa. 3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466