Paljon kehon koko
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Ei se merkkaa yhtään mitään mulle
- Anonyymi00002
Kaikilla on omat preferenssit. Hyväksy se.
- Anonyymi00004
just näin sivusta
- Anonyymi00003
Pervo
- Anonyymi00005
Vain tietyn ihmisen kehon koolla on väliä.
- Anonyymi00006
Kuhan krypä on polveen asti niin muu epäoleellista.
- Anonyymi00007
Miehelle vai naiselle? 🙄
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miehelle vai naiselle? 🙄
Et kai oikeasti luule että tuo oli minulta? 😂😂 en ole tuollainen ällö
- Anonyymi00012
Mies trollailee ja joku limanuljaska heti omi tämän.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mies trollailee ja joku limanuljaska heti omi tämän.
Kyl joku varmaa haluu vähän isonpaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyl joku varmaa haluu vähän isonpaa
Aika monikin varmaan, mutta viesti oli selvästi jonkun miehen trollaustarkoituksessa kirjoittama ja lisäksi naisista lähes kukaan ei pidä miehen vehkeen kokoa tärkeimpänä asiana miehessä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aika monikin varmaan, mutta viesti oli selvästi jonkun miehen trollaustarkoituksessa kirjoittama ja lisäksi naisista lähes kukaan ei pidä miehen vehkeen kokoa tärkeimpänä asiana miehessä.
Kylläpä se nyt tuntuu kiinnostavan oikein isolla joukolla tulitte ihmettelemään ja asiaa pohtimaan. 😂
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kylläpä se nyt tuntuu kiinnostavan oikein isolla joukolla tulitte ihmettelemään ja asiaa pohtimaan. 😂
Siksi, ettei yksi ällötys luule että oli minulta. Hän on ilmeisesti luullut löytäneensä kaltaisensa pervon mutta valitettavasti minä en sellainen ole!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siksi, ettei yksi ällötys luule että oli minulta. Hän on ilmeisesti luullut löytäneensä kaltaisensa pervon mutta valitettavasti minä en sellainen ole!
Keneltä sinulta ja kuka luuli. Mene hoitoon.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Keneltä sinulta ja kuka luuli. Mene hoitoon.
Lihava terapeutti luuli.
- Anonyymi00008
Iso pää joo
- Anonyymi00010
Niin merkitsee. Anna jo olla kun et kelpaa etkä kelpaisi vaikka laihtuisitkin.
- Anonyymi00026
Minua ei seksi ole kiinnostanut yli kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00013
Siinä mielessä kyllä, että koen itseni feminiinisemmäksi, kun mies on minua pidempi ja raamikkaampi. Femiiniinisyyden kokemus suhteessa maskuliiniseen on edellytys seksuaaliselle vetovoimalle.
Ystävyyssuhteessa kehon koolla ole merkitystä, mutta jos on kyse pari-/seksuuaalisesta suhteesta niin silloin fyysiselläkin olemuksella on painotuksensa.
En minäkään haluaisi, että mies pakottautuisi olemaan kanssani, jos ei kokisi minua seksuaalisesti viehättäväksi. - Anonyymi00014
Ihme miehiä kun ulkonäkö eellä painetaan elämää eteenpäin vaikka ite näyttää ihan perunasäkiltä. En oo ikinä arvostanu ulkonäkööni kohdistuvaa kommentointia, vaikka se olisikin positiivista. Jostain vaatteista on kiva saada kehuja mut muuten on kyl ääri turn off miehessä. Kaikki rapistutaan niin tommonen mies vaa vaihtaa nuorempaan teoriassa, käytännössä ei saa ketään kuitenkaan
- Anonyymi00015
🪵🪵🪵🪵
- Anonyymi00016
Hänellä kaikki on kohdillaan!
- Anonyymi00025
Täh. Kenen keho merkkaa kenelle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 963217
- 691109
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta231028- 721010
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,313941Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l141823- 59794
- 53705
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72701Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil265665