Kolkutan oveesi

Anonyymi-ap

Seisot oven takana mietteliäänä. Sormi suussa mietit, miten pitäisi toimia. Hetken olet jo avaamassa ovea pidellen kättä oven kahvalla, silmät pyöreinä ikään kuin valmistautumassa ottamaan minut vastaan. Mutta sitten epäröit. Taas sama epävarma asento pienesti kehoa keinuttaen. Mukana on kihelmöintiä ja jännitystä, vatsassa tuntuu outoa vellontaa. Se, mikä oven takana odottaa on tuntematon tie kohti tulevaisuutta ja suuri harppaus rotkon yli, jonka leveyttä ja syvyyttä ei voi mitata. Minä kolkutan uudelleen.

Avaatko?

39

389

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ehkä!

• Anonyymi00002
      UUSI

Luultavasti avaisin.

• Anonyymi00005
      UUSI

Avaisin hänelle.

• Anonyymi00006
      UUSI

En avaa.Outo vellonta olikin ripuli joka ajoi vessaan pariksi tunniksi.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei minulle, koska olen aikuinen nainen enkä pidä sormea suussani. En omaani enkä muiden.

• Anonyymi00009
        UUSI

Samaa ajattelin. Sopii paremmin jollekin manga-tytölle tuollainen käytös.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Samaa ajattelin. Sopii paremmin jollekin manga-tytölle tuollainen käytös.

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Postimies kolkuttaa aina kahdesti.

• Anonyymi00023
        UUSI

Postimiehelle lauletaan kuten Elvis: ”Return to sender!”

• Anonyymi00010
      UUSI

Oot sinä kyllä kummallinen
      Mulla bmw 80 mä lähden adventure lenkille ja tulen sitten kun näkyy tai kun sudet ovat mua raadelleet seuraavajat ovat sen todenneet.

• Anonyymi00018
        UUSI

Onks se BMW ruohonleikkuri?

En auksse, ku en haluu tulla työnnetyks rotkoon, enkä ainaka ite sinne hypätä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Täällä päin ei mitään susia ole, joten olet ilmeisesti jossain reissussa!

• Anonyymi00011
      UUSI

Keho tietää sen mitä mieli vielä empii..

• Anonyymi00012
        UUSI

Niin tietää...

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin tietää...

🚩.

• Anonyymi00013
      UUSI

Pystyn kuvittelemaan, että minä olen tuo kolkuttaja hänen ovensa takana, mutta en kykene mitenkään kuvittelemaan tai uskomaan, että hän ikinä ilmestyisi minun kotini oven taakse. Enkä sitä kyllä toivokaan.
      Naiselta

• Anonyymi00016
        UUSI

Miksi et toivo?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miksi et toivo?

Hänen pitäisi selittää ja selvittää tuloaan useammalle ihmiselle, n. 2-5: lle. En ole juuri koskaan yksin kotona. Tietysti jos hänen tulonsa syy olisi kaikkien mielestä hyväksyttävä, asia olisi ok. Mutta en juuri nyt keksi, millainen se syy voisi olla, jota kukaan ei ihmettelisi.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hänen pitäisi selittää ja selvittää tuloaan useammalle ihmiselle, n. 2-5: lle. En ole juuri koskaan yksin kotona. Tietysti jos hänen tulonsa syy olisi kaikkien mielestä hyväksyttävä, asia olisi ok. Mutta en juuri nyt keksi, millainen se syy voisi olla, jota kukaan ei ihmettelisi.

Lisättäköön vielä, että kenelläkään näistä viidestä ei ole mitään häntä vastaan eikä negatiivista käsitystä hänestä(m). Mutta vierailun jälkeen saattaisi ollakin, riippuu tosiaan syystä.

• Anonyymi00014
      UUSI

Onko ovisilmä?

• Anonyymi00017
      UUSI

Avaan oven ja katsotaan molemmat ujostellen toisiamme silmiin.
      Tulet sisälle, tervehditään ja halataan.
      Halauksesta tulee odotettua pidempi, eikä kumpikaan päästä irti. Molemmat rentoutuu halauksen aikana. Halaus vain jatkuu ja jatkuu...

• Anonyymi00019
      UUSI

En aivan 110% varmasti avaisi ovea

• Anonyymi00020
      UUSI

voidaan halia. sitten haluan sinut peiton alle minun kanssa halimaan otat minut isoon lusikkaan olen sinun vasemmalla puolella. sitten nukutaan. 🤷🏾‍♀️

• Anonyymi00024
      UUSI

Tule vaan. Kyllä minä avaan ja päästän sisään. Olisi aika jutella asiat selviksi.

• Anonyymi00026
      UUSI

kauko avasi teille rahaliigan varkaille oven.

• Anonyymi00028
      UUSI

Tietysti hänelle avaisin.

• Anonyymi00030
      UUSI

No en kyl tän viestin jälkeen.

• Anonyymi00033
        UUSI

Samoin.

• Anonyymi00034
      UUSI

En avaa vaan kysyn postiluukusta, että:
      -Mitä sanot, onko internet-kulttuuri todella tekemässä kuolemaa? Mehän kasvettiin siihen, ei vain tainut tulla kenellekään mieleen, että se voisi olla kulttuuria? Kulttuuria..?

• Anonyymi00036
        UUSI

https://x.com/internetarchive

• Anonyymi00035
      UUSI

En epäröisi hetkeäkään... Heti avaisin ja syvään haliin Kultaseni

• Anonyymi00037
      UUSI

No siinähän kolkuttelet. Reilu rimpautus ovikelloon saa mut vasta liikkeelle.
      Tuo sormi suussa vaan ei oo mun juttu.
      Mieluummin pesismaila kädessä.

• Anonyymi00038
      UUSI

tuntemattomalle ovi pysyy kiinni, eikä ole mitään tuntemuksia, toisekseen vain hyvällä tuurilla tuntematonkin pääsee rappukäytävään, häh hää

• Anonyymi00039
      UUSI

Kuolema kolkuttaa kahdesti oveen sormi suussa

• Anonyymi00040
      UUSI

Avaatko?

• Anonyymi00041
      UUSI

Kannattaa aika pian sitten tulla kolkuttelee.

• Anonyymi00042
        UUSI

En aio kolkuttaa kenenkään oveen! Tykkään yksin olemisesta, enkä halua enää koskaan yhtään uutta ystävää elämääni! Voi minkä teitte minulle, kun ette kysyneet sitä yhtä kysymystä, mikä olisi antanut tuon saman tiedon jo aikoja sitten!

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

En aio kolkuttaa kenenkään oveen! Tykkään yksin olemisesta, enkä halua enää koskaan yhtään uutta ystävää elämääni! Voi minkä teitte minulle, kun ette kysyneet sitä yhtä kysymystä, mikä olisi antanut tuon saman tiedon jo aikoja sitten!

Älä kolkuta :)
        Tuo oli aloittajalle tai jollekin muulle, ei sulle.

• Anonyymi00044
      UUSI

En voi tietää. Vain hetki kertoisi sen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      60
      1626
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1028
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      787
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      770
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      753
    6. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      46
      742
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      255
      684
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      52
      637
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      80
      598
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      577
    Aihe