Ikävän asian äärellä

Anonyymi-ap

Eli miten on mahdollista, kun on rekisteröityneenä ja sinulle tulee ilmoitus, että on tullut jokin viesti ja kun menet sen lukemaan, niin se poistuu heti sen luettuasi?

Siihen vielä laitettuna linkki kommenttiin, missä on tylytystä.

Osaako joku kertoa?

10

117

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Isoveli valvoo. Mission impossible ajastus pettää ja viesti tuhoutuukin jo ennen lukemista?

• Anonyymi00003
        UUSI

Isoveli varmaankin valvoo. Kyllä sen kerkesi hyvin lukemaan, ajoitus siis kunnossa siltä osin. Viesti tuhoutui vasta sen luettuani.

Isoveljeä valvoo valvotusti valvovat tahot. Mutta. Olivatko he sittenkin sukua? Vai sittenkään?

• Anonyymi00002
      UUSI

Ehkä sulla multinikkimies on vaan liikaa näitä vedätysprofiileja kuule. Ps mm se tökstöksnöö oikeasti iso mies

• Anonyymi00004
        UUSI

Tökstöks saa olla ihan minkä kokoinen tahansa. Ei heilauta suuntaan eikä toiseen enää tässä vaiheessa. Itse itsensä koko lössi heilautti jo tiettyyn suuntaan kylläkin.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tökstöks saa olla ihan minkä kokoinen tahansa. Ei heilauta suuntaan eikä toiseen enää tässä vaiheessa. Itse itsensä koko lössi heilautti jo tiettyyn suuntaan kylläkin.

Tarkennan gubbe, oikeasti, aikuinen mies olet

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tarkennan gubbe, oikeasti, aikuinen mies olet

Töktöknössö ei liity minuun muulla tavalla kuin olemalla yksi heistä.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Töktöknössö ei liity minuun muulla tavalla kuin olemalla yksi heistä.

Pidätkö gubbe itseäsi muita fiksumpana mm parin populistisen spinnaajan antaman vasteen takia?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pidätkö gubbe itseäsi muita fiksumpana mm parin populistisen spinnaajan antaman vasteen takia?

Mistä oot saanut sen käsityksen? Tässä on takana vain saada vastuuseen nämä. Tulevatkin vastaamaan. Eivät minulle, mutta muualle. Ei mun tartte väitellä tästä täällä.

Arvio tällä hetkellä on muutama vuorokausi. Sen jälkeen tapahtuu, ellei ihmeitä satu eikä niitä ole näkyvissä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mistä oot saanut sen käsityksen? Tässä on takana vain saada vastuuseen nämä. Tulevatkin vastaamaan. Eivät minulle, mutta muualle. Ei mun tartte väitellä tästä täällä.

Arvio tällä hetkellä on muutama vuorokausi. Sen jälkeen tapahtuu, ellei ihmeitä satu eikä niitä ole näkyvissä.

"Arvio tällä hetkellä on muutama vuorokausi. Sen jälkeen tapahtuu, ellei ihmeitä satu eikä niitä ole näkyvissä. " No sitten palstaäijä

• Anonyymi00009
      UUSI

"Ei internetyhteyttä". T. EDGE 2:n Läskikasa & Kuminaama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      95
      1602
    2. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    3. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      748
    4. 40
      670
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      126
      649
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      44
      531
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      31
      463
    8. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      29
      449
    9. Martinan naama Seiskan kannessa

Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      432
    10. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      58
      426
    Aihe