Rakastan sinua kulta aina vaikka olet vähän erilainen.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Kiitos että rakastat ❤️
Naiselta miehelle- Anonyymi00010
tottakai rakastan.. tiiäks. timanttei.
- Anonyymi00002
Rakkautta on monenlaista ja siten tähänkin voi samaistua tuntematta häpeää? Kaikki ovat rakkauden arvoisia, vaikka jotkut kokeekin, etteivät ole rakkauden arvoisia. Elämä voi tuntua joskus todella rankalta, kun joku asia määrittää tai rajaa eloa.
Sellaista voi olla toisten elämä, kun tuntee olevansa riittämätön ja toisarvoinen muiden seurassa. Kelpaanko ... tai anteeksi, että olen olemassa, vaikka haluankin olla olemassa. Tunne määrittää joskus elämän raadollisuuden. Tykkään olla olemassa.
Toivoa ja uskoa paremmasta on hyvä tuntea, vaikka se tuntuisi siinä hetkessä kaukaiselta haaveelta vain. Tällainen ajatus mielessä antaa uskoa paremmasta ainakin omiin mielikuviin huonoilla hetkillä.
Erilaisuus toisessa voi olla myös silmiä avaava kokemus, jossa näkee mahdollisuuksia yhtä lailla. Myönteinen suhtautuminen tulevaan auttaa aina. Huonot päivätkin voi olla hyvästä, silloin antaa enemmän arvoa hyvillekin päiville.
Luonne-erot näkemyksineen voi olla raivostuttavia piirteitä toisessa, silloin rakkauskin voi olla vain kaukainen ajatus vain? Epätodellinen ja enemmän etäännyttävä, mut ystävälle senkin piirteen monesti hyväksyy. Sivusta.- Anonyymi00003
Ei kiitos minulle enää uutta ystävää paljon nuoremmasta! En halua elämääni enää yhtään uutta ystävää! Elämäni menisi pilalle sellaisen ihmisen kanssa, jolla on raivostuttavia piirteitä!
Mä oon miettiny niin, että saattaa riittää että rakastan itse itseäni. Silloin en ehkä vääntäydy muottiin, jonka turvin minua kukaan muu rakastaisi, mutta mulla on silti itsessäni hyvä olla.
En koe muutenkaan olleeni mitenkään erityisen rakastettu, muutoin kuin vanhemmilleni ja lapsilleni. Parisuhteissa olen tuntenut enemmän olevani ylimääräinen tai jotain mitä siedetään. Rakkaus lähinnä käväisee paikalla.
- Anonyymi00004
Paljonkin erilainen nykyään.......
- Anonyymi00005
olet ihanimpia ❤️❤️
-velho ap - Anonyymi00006
Näinkö on?
- Anonyymi00007
suunnitelmani toteutui niin kiitollinen
kivaa päivää sinne - Anonyymi00008
Töitäkin tehty joskus?
- Anonyymi00013
vähä hengailtu
- Anonyymi00009
Ño niin ehkä
- Anonyymi00011
Erilaisuutta on onneksi muihin. Kovan työn tulos.
- Anonyymi00012
kehdosta hautoihin kännissä 🤣❤️aamusta asti
- Anonyymi00014
Näin moni ajattelee kunnes ....
- Anonyymi00021
Löyttää sen jonka oikeasti
Tahtoo
Munkin pitää nyt vain löytää joku oikesti pitkä mies mulle
Eikä tyytyä siihen mitä on - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Löyttää sen jonka oikeasti
Tahtoo
Munkin pitää nyt vain löytää joku oikesti pitkä mies mulle
Eikä tyytyä siihen mitä onOnko naisena esiintyvä mies kompleksi pituutesi suhteen? Oikoluku ei mitään rakettitiedettä
- Anonyymi00015
Naps taas kävi näin yhdelle.
- Anonyymi00017
ainkaa liikaa eli älä sitä mieti ❤️❤️
- Anonyymi00018
Oman ihanuuden kanssa ollaan samanlaisia. Molemmat on hiljaisia uudessa seurassa mutta tutussa porukassa puhutaan. Hän ei vielä uskalla oikein muuta kuin tuhista mutta väläyksiä rohkeudesta on näkynyt jo.
- Anonyymi00019
I love that you different they say at first
- Anonyymi00020
Riippuu keneltä kysytään omasta mielestäni olen ihan normaali jonkun toisen mielestä todella kaukana siitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241446Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84769Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29718Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47713Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629