Täällä kun oli

Anonyymi-ap

joku joka halusi stalkata ja seksuaalisesti ahdistella miestä. Kyllä naiset aivan oikeasti ahdistelevat miehiä, vaikka asiaa vähätellään ja sitä ei niin paljoa pidetä julkisuudessa kuin miesten ahdistelua naisia kohtaan, niin kuin toki kuuluukin. Jos haluat saada toisen kunnioituksen ja mahdollisesti hänet tykkämään itsestäsi, niin aivan ensimmäisenä asiana kunnioitat hänen rajojaan sinun ja hänen sukupuolista riippumatta!

https://yle.fi/a/74-20237574

6

82

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen kanssasi täysin samaamieltä ja tunnistan ongelman josta puhut. Olen nähnyt tilanteita joista puhut ja aiheesta pitäisi mielestäni puhua enemmän. Niin ja siis itse olen nainen jos asialla on merkitystä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Sivusta, vastuuttomia naisia kohdannut, tuntunut heillä olevan ajatuksena vain, että heillä on vain oikeuksia ilman velvoitteita ja vastuita omista teoistaan? Näkemyserot voivat olla silloin aivan uskomattomia.

Raukkamaisia, säälimättömiä ja todella töykeitä nähnyt ja kokenutkin. Onneksi ovat vain pieni osa kokonaisuudesta. Tietää jatkossa aina, keitä vältellä, ketkä eivät ole luottamuksen arvoisia itselle jne. Periaatteita hyvä olla.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ihan relevantti asia sinänsä, mutta olet "ehkä" kirjoittanut gubbe sen vähän sellaiseen kieliasuun kuin hidasjärkisille kerrottais skientologiasta ja hygieniasta samassa oppaassa

• Anonyymi00003
        UUSI

Mutta tapahan tämäkin mainostaa eroottisia trollauksiaan. Siitä tässä on kyse. T naiselta

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mutta tapahan tämäkin mainostaa eroottisia trollauksiaan. Siitä tässä on kyse. T naiselta

Niin kerta "iloiset" opportunistiset gubbepakinan äänestäjät hahhaa

• Anonyymi00006
      UUSI

Se ei ole edelleenkaan sinun tontti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      100
      1736
    2. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      59
      782
    3. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    4. 43
      714
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      126
      659
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      44
      551
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      33
      508
    8. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      29
      459
    9. Martinan naama Seiskan kannessa

Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      442
    10. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      58
      436
    Aihe