Onko tilanteenne sekava kuin sekametelisoppa vai selkeää kuin seiväshyppy?
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Sekava. Tunteet niin pinnassa ettei voida keskustella asiallisesti, vaikka yhteys on. Ehkä joskus. Nyt sattuu liikaa. 😞
- Anonyymi00004
Miksi sattuu?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sattuu?
Välitän ja rakastan edelleen. Minun täytyy pysyä pois ja vältellä, että toinen pääsee elämässä eteenpäin. Ei muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi00002
Selkea alkaa oleen.Viime viikonloppu oli sineetti.
- Anonyymi00003
Tuo on aina hyvä merkki. Kun sekametelisoppa yksinkertaistuu ja siihen jätetään vain maukkaimmat osat, varsinkin ne viimeiset desit ovat tosi maukkaita.
- Anonyymi00005
M-naisen kanssa en oikein tiedä missä mennään. Sovittiin täällä mutta sitten viime irl näkemisessä ei kumpikaan oikeastaan tehnyt mitään. Häntä on todella vaikea lukea. Pari hänen kommenttia oli ehkä outoja tai sitten tulkitsin ne eri tavalla.
- Anonyymi00008
Suurin virhe mitä nainen voi tehdä, on alkaa pellehtiä toisen miehen kanssa, pienimmässäkin määrin, jos ideana kuitenkin olisi yrittää jotain yhteyttä saada aikaan. Tämän totean vain yleisesti.
- Anonyymi00009
Mitä sovitte täällä hänen kanssaan?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä sovitte täällä hänen kanssaan?
Hän ehdotti yhtä asiaa mikä oli vähän ehkä mahdoton mutta luulen sen olleen ennemminkin tunniste. Siinä sovittiin vähän ruokailusta ja mahloista.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hän ehdotti yhtä asiaa mikä oli vähän ehkä mahdoton mutta luulen sen olleen ennemminkin tunniste. Siinä sovittiin vähän ruokailusta ja mahloista.
Pitikin kysyä 🙄
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suurin virhe mitä nainen voi tehdä, on alkaa pellehtiä toisen miehen kanssa, pienimmässäkin määrin, jos ideana kuitenkin olisi yrittää jotain yhteyttä saada aikaan. Tämän totean vain yleisesti.
Minä kun en ole pelehtinyt kenenkään kanssa yli kymmeneen vuoteen ja se on satavarmaa, etten enää koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä kun en ole pelehtinyt kenenkään kanssa yli kymmeneen vuoteen ja se on satavarmaa, etten enää koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa!
Minkä seireenin maailma sinussa menettääkään s*ksiMarjatta!
- Anonyymi00007
Kiero ku kuopiolainen kanki, pimeä ku Pitkäniemen vanha vankimielisairaala, ja lokkiva ku Lapinlahden laululintuyhdyskunta.
Jostain välistä täytyy taas luovia, ettei vaa jää jalkoihin.- Anonyymi00010
🤔 yhtä mielenkiintoista kuin maalin kuivumisen katsominen.
- Anonyymi00012
Onneksi olen alkuperäisten Kuopiolaisten parhaimmistoa niin ei tarvitse samassa sarjassa painia.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onneksi olen alkuperäisten Kuopiolaisten parhaimmistoa niin ei tarvitse samassa sarjassa painia.
Lentävä kalapuukko.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lentävä kalapuukko.
Nimenomaan alasarjalaisten kielenkäyttöä.
- Anonyymi00015
Voisi sanoa että rima heilui aika lailla mutta pysyi silti paikoillaan. Kaikki lienee aika selkeää, omia elämiä kumpikin eletään :)
- Anonyymi00016
Oliko kyseessä alitus vai ylitys?
- Anonyymi00017
Selkeää on. Hänen tarkoitus ollu valehdella kiusata, nöyryyttää, satuttaa, pilkata. Alusta asti ja aina.
- Anonyymi00020
Hänen tarkoitus ei vastata mihinkään, joten vastausta ei tullut mihinkään.
- Anonyymi00021
Noin juuri olen sen ajatellut aina olevan! Stalkkeri hän oli, vaikka ei itse sitä taida tiedostaakaan!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hänen tarkoitus ei vastata mihinkään, joten vastausta ei tullut mihinkään.
Vastata no miksi sitten vastasi. Ois ollu vastaamatta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Noin juuri olen sen ajatellut aina olevan! Stalkkeri hän oli, vaikka ei itse sitä taida tiedostaakaan!
Mene nyt hoitoon sinäkin. Ketään kiinnosta sua stalkata.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mene nyt hoitoon sinäkin. Ketään kiinnosta sua stalkata.
Tosiaan, sellainen ihminen, jonka ei todellakaan tarvitse stalkata tai edes ahdistella ketään, edes lähestyä, jos sellaista ihmistä epäillään stalkkauksesta niin johan päässä viiraa ja pahasti.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tosiaan, sellainen ihminen, jonka ei todellakaan tarvitse stalkata tai edes ahdistella ketään, edes lähestyä, jos sellaista ihmistä epäillään stalkkauksesta niin johan päässä viiraa ja pahasti.
Juu no hlvetiäkö sitte jauhat siitä? Ei kiinnosta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Juu no hlvetiäkö sitte jauhat siitä? Ei kiinnosta.
Joku muuhan täällä kaikkialla toitottaa siitä stalkkerista. Joskus vaan tuntuu onkohan puheet joskus ylimitoitettuja. Väitän ettei stalkkeri pysty edes yrittämään mitään normaalia ihmissuhdetta, joten häntä tuskin nähdään tyylikkäänä kavaljeerina jossain tanssilattialla.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joku muuhan täällä kaikkialla toitottaa siitä stalkkerista. Joskus vaan tuntuu onkohan puheet joskus ylimitoitettuja. Väitän ettei stalkkeri pysty edes yrittämään mitään normaalia ihmissuhdetta, joten häntä tuskin nähdään tyylikkäänä kavaljeerina jossain tanssilattialla.
En ole kirjoittanut mitään mistään stalkkaamisesta. Ei kiinnosta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Noin se juuri on ja olisi ollut parempi, että hän olisi osannut lopettaa sen jo aikaisemmin!
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Noin se juuri on ja olisi ollut parempi, että hän olisi osannut lopettaa sen jo aikaisemmin!
Voitko jauhaa tuota muualla kun se ei liity minuun. Haluasin joskus kirjoittaa omiaki ajatuksia ilman jonkun muun väliin tunkemusta.
- Anonyymi00025
Kaikki on niin selkeää kuin olla voi! Pidän loppuelämäni ajan siitä kiinni, ettei elämääni tule koskaan yhtäkään uutta miestä, ei edes ystäväksi!
- Anonyymi00027
Minun elämääni tulee varmasti nainen, joten lopputulema taitaa olla. Jokainen saa sen mitä haluaa.
- Anonyymi00035
Projekti aloitettiin ilman lupaasi!
- Anonyymi00034
Minulla on kuvio hyvinkin selkeä. Hänellä "aavistan" olevan tuplasti sekametelisoppaa. Hope she's happy now and later.
- Anonyymi00036
Aavistus ei ole kuin aavistus.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aavistus ei ole kuin aavistus.
Ja sekin vain minun. Nähtäväksi jää.
- Anonyymi00038
Ei ole mitään kuvioita eikä tekstuureja.
- Anonyymi00039
Tämä mikään satu ollut, ei missään nimessä hiottu fantasia. Vaan polttava, elävä voima, karu reunoilta, outo ja katkeransuloinen. Ja kallisarvoinen.
- Anonyymi00041
Todella outo se on todellakin ollut ja sen takia olen voinut hyvin huonosti!
- Anonyymi00040
Minun mielestä kaikki on ollut selvää jo monen vuoden ajan, etten koskaan halua olla missään tekemisissä häirikön kanssa! Jo siitä lähtien, kun muutin tähän taloon!
- Anonyymi00042
Yksi hemmtin nukketeatteri, josta ei pääse rti, kaikki langat sotkeutuneet, ja kuolleet kiinni elävissä.
- Anonyymi00043
Puhuisin enemmän uusien alkujen puolesta tässä tilassa jossa hulluuden, kuoleman jäljet odottaa korjaamistaan, jotta seuraava pari syntyisi paremmalla onnella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683000Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3631117Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64762Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32719Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä133566Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19549Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s245549Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel27501Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29479