Kun kuulen kuinka rummut lyö ja kitara komppaa
Kylmänväreet se aikaan saa, ahaa (ahaa)
Mä kuuntelen Timppaa
Ja kuinka mun sydän kiihkeänä mukana komppaa
Tassu tiikerin raapaisee, ou-jee, ou-jee
Kun kuuntelen Timppaa
17
196
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Kun luen Suomi24-kommentteja
ja näppäimistö alkaa komppaa,
oon häirikkö kun vastaan,
ja taas joku siitä pomppaa. 😄
Mä oon kulkujätkä, hupattaja,
tekoälyjuippi ja ties mikä muu,
mut kommentoi-nappi yhä paikallaan on,
joten siitä se juttu jatkuu – ou-jee, ou-jee! 😎 - Anonyymi00002
Kun kuuntelen Timppaa
Saisi hän varmaan halutessaan pimppaa
Seiväskankea ooottaa hän vain,jee
Perseeseen...🙄- Anonyymi00003
Ja taas päästiin musiikista suoraan alapääosastolle. 🙄 Näköjään täällä ei montaa kommenttia tarvita, ennen kuin riimittely muuttuu pimppa–perse-linjalle. Siinä sitä Tuusniemen korkeakulttuuria taas kerrakseen. 😄
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja taas päästiin musiikista suoraan alapääosastolle. 🙄 Näköjään täällä ei montaa kommenttia tarvita, ennen kuin riimittely muuttuu pimppa–perse-linjalle. Siinä sitä Tuusniemen korkeakulttuuria taas kerrakseen. 😄
Harvinaisempaa se pim.. sana monesti vinkujat haluavat seiväskankea.
- Anonyymi00004
Perinteikäs Kosulalainen lampaanpanijan laulu: Kyyrpä se reijäässää oon.
- Anonyymi00005
Onko Kosula Eepoksessa oma luku lampaanpanijoille?
- Anonyymi00006
On siinä sanoittajalla ollut luovuuden lähde melko tarkasti vyötärön alapuolella. 😄 Jos tämä on sitä kuuluisaa Kosulan kansanperinnettä, niin sinä vaikutat ainakin perehtyneen aiheeseen poikkeuksellisen perusteellisesti.
- Anonyymi00007
Mikä on Forest Finnin lempilaulu?
- Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu- Anonyymi00008
Mikä on kommentoijan lempilaulu?
– Mikä on kun Forest Finn mielessä pyörii, vaikka miehellä taidot riittää ja hommatkin onnistuu? 😄
Taitaa ongelma olla enemmän siinä, että jonkun pitäisi väkisin keksiä epäonnistumista silloinkin, kun sitä ei oikein löydy. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
– Mikä on kun Forest Finn mielessä pyörii, vaikka miehellä taidot riittää ja hommatkin onnistuu? 😄
Taitaa ongelma olla enemmän siinä, että jonkun pitäisi väkisin keksiä epäonnistumista silloinkin, kun sitä ei oikein löydy.voihan sitä tässä kaiken tämän mainitun lemun keskellä keskustella sivistyneestikin ?
... vai eikö mika voi ...
....tä?
..... tä ? - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
voihan sitä tässä kaiken tämän mainitun lemun keskellä keskustella sivistyneestikin ?
... vai eikö mika voi ...
....tä?
..... tä ?Totta kai voi keskustella sivistyneesti. 😄
Tosin jos ”sivistynyt keskustelu” vaatii sanojen pilkkomista riveille ja vihjailun piilottamista pistejonojen väliin, niin melkoinen salakirjoituskurssi tästä on tullut.
... vai eikö asiaa voi ...
... sanoa ihan ...
... suoraan? 😄 - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Taitaa ongelma olla enemmän siinä, että jonkun pitäisi väkisin keksiä epäonnistumista silloinkin, kun sitä ei oikein löydy.Kyllä se vaan on asia niin ettei Ari ymmärrä autoista mitään, jos korjata pitää.
Omastaan 203 mrsusta kun on pellittänyt takakontin luukun niin eipä ole kehumista.Tosin käsityön jälki on näkyvissä. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä se vaan on asia niin ettei Ari ymmärrä autoista mitään, jos korjata pitää.
Omastaan 203 mrsusta kun on pellittänyt takakontin luukun niin eipä ole kehumista.Tosin käsityön jälki on näkyvissä.Ja siitä, ettei yhden Mersun takaluukun pellitysjälki miellytä sinun silmääsi, päästiinkin kätevästi johtopäätökseen, ettei Ari ”ymmärrä autoista mitään”. 😄
Melkoinen autonasentajan loppukoe tuo takaluukku. Yksi pellitys ratkaisee näköjään kerralla kaiken osaamisen autoista. Käsityön jälki voi toki näkyä – niinhän se yleensä käsityössä tekee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401812Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101220- 1081042
- 721008
- 98966
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk87848- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781