Puhun siitä miten naiset ärhentelee perjatai-iltaisin. Ja käskee miehen roudaamaan jääkaapista kylmän lonkeron ja tuomaan kanapastasalaatin. Sitten pitää hioa, varpaankynsiä samalla kun nainen katsoo kaunareita, tai salkkareita nauraa röhähtelee ja, pieree. Ja ne varpaanvälitkin muuten haisee.
Sitten iltauutisten aikaan kuuluu käsky "no ruppeeha nyt panemmaan" Ja, taas kerran Veijo nousee Kertun päälle suorittamaan. Näin on mies esineellistetty täysin.
Alkuviikosta pitää mennä soppailemaa. Ovi (myös autonovi) pitää avata kun nainen ojentaa (omasta mielestään sorjan säären) ulos autosta. Se sääri on pikemminkin tasapaksu pökkelö, joka jysähtää maahan. Tuska odottaa: en puhu festivaalista, vaan siitä kun soppailukierros kestää 6 tuntia ja kaikki liittyy kauneudenhoitoon
Naisten harjoittama julmuus miehiä kohtaan
20
172
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
😂😂
- Anonyymi00002
Ei nainen miestä tossun alle saa. Kyllä se on ukko itse kun sinne päänsä työntää, joten: sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00003
Ei se sukupuoleen sidottua ole kumpi on alfahenkilö.
- Anonyymi00004
Vaikkakin tämä alotus vaikuttaa satiirilta
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se sukupuoleen sidottua ole kumpi on alfahenkilö.
...vain koska fyysisen voiman käyttö on suurelta osin yhteiskunnassa kriminalisoitu, toisin kuin henkinen väkivalta.
- Anonyymi00005
- Anonyymi00006
On se nainen kyllä konstikas värkki ja käärmeitä he toisilleen.
- Anonyymi00015
Väärin, miehet on naisille käärmeitä.
- Anonyymi00008
Ei naiset halua miehiä kauneudenhoito/ vaate- shoppailukierroksille, Ikeaan miehen voi ottaa mukaan😊
- Anonyymi00009
Tyypillinen koti-ilta tuon vois kuvitella kummin päin vaan
Ehkä veijo ja kerttu vetää vuoroviikoin- Anonyymi00010
Niin tai tuoshan kuvaillaan muutamaa yhteistä päivääkin
- Anonyymi00011
Yupppppp
- Anonyymi00012
Khylll
- Anonyymi00013
hälle sopii semmonen hiljanen kaunis vaimo hki. -sivusta
- Anonyymi00014
Upppp
- Anonyymi00016
Uuughhhh
- Anonyymi00017
Uppppppp
- Anonyymi00018
valintoja vähän nuokin
- Anonyymi00019
Mä oon järkyttyny ...
Sori jos oikeaasti joku nainen on käyttäytynyt noin ..
Minä kun olen tottunu järjestään kaiken itse
Iselleni
Iknä ei ole mies tai vahematkaan mulle mitään maksanu tai hemmotellu noi ..
Tulee paha mkeli
Ku sua käytetään täysin vain lompsana mies
Järkytävää!!!!
❤️ A- nainen - Anonyymi00020
Uubbbb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476